CAT-scan Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg bare lurte på om noen her hadde prøvd Jedi Academy demoen, og kunne fortelle meg hva de to singleplayer oppdragene inneholder.... Jeg gidder ikke å laste ned 200mb uten å kunne svinge litt med lightsaber'n... Lenke til kommentar
Golwin Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 har ikke prøvd den. Men i hele spillet så har man lightsaber hele tiden, (utenom et lite mission.) Man starter med en. Så jeg ville tro at man skulle ha lightsaber i demoen. Lenke til kommentar
Timberland Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Du har lightsaber i begge oppdragene i demoen og kan i tillegg velge mellom om du skal ha en eller to lightsabere, eller om du vil ha en tohånds sak. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Nedlaster det nå, gleder meg som en unge til å prøve det. Lenke til kommentar
artoffiction Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Dette er glimrende, mye bedre kontroll enn jedi outcast. Et spill som helt sikkert kommer til å bli verdt prisen. Jeg kommer til å kjøpe det ihvertfall. Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 ehh.... dette har ikke så mye med spørsmålet å gjøre, men jeg lurer bare på noe anngående demoen (har ikke lyst til å lage en ny tråd bare på grunn av mitt spm) På brett nummer 2 i demoen (ikke tatoine), jeg har akkurat slåss mot tre sither inne i et sånt et sånt stor rom med masse søyler i..... men aner ikke hva jeg skal gjøre videre... hva må jeg gjøre?? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Lasta det ned i går jeg, 3 og en halv time med ISDN Første oppdraget var...vel...ikke så veldig bra. Level design var kjedelig, dårlig scripting osv. Andre oppdraget var hakket bedre, med en anelse bedre level design, litt mer spennende scripting, og seff lightsabre fights 8) Jeg er litt bekymret for hva slags oppdrag fullversionen byr på, det virker nesten som om Q3 motoren ikke er helt 'up to the task'. GHOUL II og alt som har med karakteranimasjon og interaksjon er jo rett og slett kjempebra, men ting rundt karakteren er dårligere. Dette kan jo helt klart være Raven sin skyld, og at spillet ble rushet en anelse....menmen, fullversionen kan jo selvfølgelig overraske.... Lenke til kommentar
artoffiction Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 ehh.... dette har ikke så mye med spørsmålet å gjøre, men jeg lurer bare på noe anngående demoen (har ikke lyst til å lage en ny tråd bare på grunn av mitt spm) På brett nummer 2 i demoen (ikke tatoine), jeg har akkurat slåss mot tre sither inne i et sånt et sånt stor rom med masse søyler i..... men aner ikke hva jeg skal gjøre videre... hva må jeg gjøre?? Trykk F4 og se deg litt rundt i rommet Force push og pull kommer til nytte skal du se Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 hvor finner jeg denne demoen !!??=`#%(#?(!?¤ Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 du finner den på fileplanet.... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 En gang for alle...Fileplanet er latterlig. Gamershell eller 3DGamers har bra hastigheter for nedlasting. Gamershell har en mirror i Sverige hvor du kan få veeeldig stabil hastighet (i det minste med ISDN). 3DGamers er veldig bra hvis du har bredbånd. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Har lastet ned hele spillet for å teste før jeg evt. kjøper...Må si jeg ble meget skuffet over spillet. Oppdragene er kjedelige og finnes ikke nyskapende. Grafikken hadde vært bra for 2 år siden men ikke i dag...den holder dessverre ikke mål. Pinlig dårlig er filmsekvensene. Synd, for jeg elsket JK2! Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Har lastet ned hele spillet for å teste før jeg evt. kjøper...Må si jeg ble meget skuffet over spillet. Oppdragene er kjedelige og finnes ikke nyskapende. Grafikken hadde vært bra for 2 år siden men ikke i dag...den holder dessverre ikke mål. Pinlig dårlig er filmsekvensene. Synd, for jeg elsket JK2! Veldig enig Lenke til kommentar
WideBoy Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Hvor finner dere hele. (JEg er skikelig n00b når det gjelder lasting ned av spill) Er det virkelig så døft? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 tror ikke noen burde begynne med å diskutere det engang (nedlasting av spill som ikke er gratis eller demo)...fører fort til stenging av tråd og/eller utestengelse... uansett...kjedelig at dem har brukt Q3 motoren, for den er så å si utdatert (for ikke å snakke om at for en eller annen grunn så får jeg immari hodeverk av å spille alle spill basert på q3 motoren,...??) Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Forresten, er det noen som har seriøse ytelsesproblemer på demoen? Hver eneste gang jeg kjører lightsabelen inn i veggen eller noe annet enn tom luft så dropper FPS til 1. Er utroligt irriterende. Ligger ellers stabilt på 120+ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 tja, jeg får sånn irriterende 0.1 sec. whiteouts jeg...innimellom (ganske ofte..) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Har lastet ned hele spillet for å teste før jeg evt. kjøper...Må si jeg ble meget skuffet over spillet. Oppdragene er kjedelige og finnes ikke nyskapende. Grafikken hadde vært bra for 2 år siden men ikke i dag...den holder dessverre ikke mål. Pinlig dårlig er filmsekvensene. Synd, for jeg elsket JK2! Veldig enig jepp. hadde tenkt å skrive noe lignende, men siden det allerede er sagt, nøyer jeg meg med et "helt enig". Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Det er jo en demo ikke forvent så mye.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå