Gå til innhold

Hva inneholder demoen til Jedi Academy?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ehh.... dette har ikke så mye med spørsmålet å gjøre, men jeg lurer bare på noe anngående demoen (har ikke lyst til å lage en ny tråd bare på grunn av mitt spm)

På brett nummer 2 i demoen (ikke tatoine), jeg har akkurat slåss mot tre sither inne i et sånt et sånt stor rom med masse søyler i..... men aner ikke hva jeg skal gjøre videre...

hva må jeg gjøre??

Lenke til kommentar

Lasta det ned i går jeg, 3 og en halv time med ISDN :lol:

Første oppdraget var...vel...ikke så veldig bra. Level design var kjedelig, dårlig scripting osv.

Andre oppdraget var hakket bedre, med en anelse bedre level design, litt mer spennende scripting, og seff lightsabre fights 8)

Jeg er litt bekymret for hva slags oppdrag fullversionen byr på, det virker nesten som om Q3 motoren ikke er helt 'up to the task'. GHOUL II og alt som har med karakteranimasjon og interaksjon er jo rett og slett kjempebra, men ting rundt karakteren er dårligere. Dette kan jo helt klart være Raven sin skyld, og at spillet ble rushet en anelse....menmen, fullversionen kan jo selvfølgelig overraske....

Lenke til kommentar
ehh.... dette har ikke så mye med spørsmålet å gjøre, men jeg lurer bare på noe anngående demoen (har ikke lyst til å lage en ny tråd bare på grunn av mitt spm)

På brett nummer 2 i demoen (ikke tatoine),  jeg har akkurat slåss mot tre sither inne i et sånt et sånt stor rom med masse søyler i..... men aner ikke hva jeg skal gjøre videre...  

hva må jeg gjøre??

Trykk F4 og se deg litt rundt i rommet :)

Force push og pull kommer til nytte skal du se :)

Lenke til kommentar

Har lastet ned hele spillet for å teste før jeg evt. kjøper...Må si jeg ble meget skuffet over spillet. Oppdragene er kjedelige og finnes ikke nyskapende. Grafikken hadde vært bra for 2 år siden men ikke i dag...den holder dessverre ikke mål. Pinlig dårlig er filmsekvensene. Synd, for jeg elsket JK2!

Lenke til kommentar
Har lastet ned hele spillet for å teste før jeg evt. kjøper...Må si jeg ble meget skuffet over spillet. Oppdragene er kjedelige og finnes ikke nyskapende. Grafikken hadde vært bra for 2 år siden men ikke i dag...den holder dessverre ikke mål. Pinlig dårlig er filmsekvensene. Synd, for jeg elsket JK2!

Veldig enig

Lenke til kommentar

tror ikke noen burde begynne med å diskutere det engang (nedlasting av spill som ikke er gratis eller demo)...fører fort til stenging av tråd og/eller utestengelse...

uansett...kjedelig at dem har brukt Q3 motoren, for den er så å si utdatert (for ikke å snakke om at for en eller annen grunn så får jeg immari hodeverk av å spille alle spill basert på q3 motoren,...??)

Lenke til kommentar

Veldig enig

jepp. hadde tenkt å skrive noe lignende, men siden det allerede er sagt, nøyer jeg meg med et "helt enig". :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...