Gå til innhold

Panasonic 2011 Blu-Ray, finner ikke Netflix

Anbefalte innlegg

Jeg har en DMP-BDT310 og tenkte å prøve ut Netflix via den. Siden jeg ikke finner Netflix-appen i min database, tenkte jeg at jeg kunne finne den for så å legge den til. Problemet er at jeg finner den ikke. Det er ingen søkefunksjon tilgjengelig, og Netflix er ikke å se på den lille oversikten av tilgjengelige apps.

"Watching Netflix on your Panasonic Blu-ray player is easy" ...

http://support.netflix.com/en/node/554#gsc.tab=0

http://support.netflix.com/nb/node/4077

Finner heller ikke Netflix på min LG TV (2011).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jau. Ganske latterlig det der. De begrunner det med:

"Krypteringskravene i de nordiske TV-markedene gjør rett og slett at softwaren er helt annerledes, og derfor må hele programmeringsjobben gjøres på nytt. Den regningen er det altså ingen som vil ta."

Det virka jo lite smart og lite gjennomtenkt. Netflix er å finne på amerikanske enheter, så sånn sett føles det ekstra rart at de ikke gidder å implementere det i enheter man kjøpte i fjor.

Jeg skjønner jo litt at de ikke gidder å rette opp i modeller som ikke selges lenger, men igjen, det går jo på omdømmet deres. Hadde vel tatt seg ut om Toyota hadde ignorert at gasspedalen på bilene deres hang seg opp, bare fordi bilen ikke var helt ny.

Lenke til kommentar

"Tatt fra avforum.no: Start Smart Hub/Internet@TV. Trykk FF 289 REW og velg deretter USA.

Smart hub sletter da alle norske apps og installerer amerikanske, inklusiv Netflix. Man kan logge på med norsk konto, og alt norks inhold er fortsatt tilgjengelig. Løsningen lar seg naturlig nok ikke kombinere med Viaplay etc. da disse appene nå blir erstattet med Hulu etc.

Testet og virker på D8000 modeller. (2011)

Testet og på min C7705 (2010), fikk ikke kommet forbi loading menyen, men har virket for andre."

Noen som vet om dette går (eller gjøres) for LG-tv eller Panasonic-BD?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...