krausandhaug Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Hei. jeg skal ha framflring om norske dialekter på skolen, og læreren sa at jeg fikk kjempegod karakter hvis jeg var kreativ. hvordan i alle dager kan jeg være kreativ når jeg fremfører.? gi meg tips om hvordan jeg kan få framførelsen til å bli med mulig spennende, bra og ikke minst KREATIVT! Lenke til kommentar
TheOnlySniffy Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Prøv å snakk alle dialektene og prøv å vær morsom, det hjelper alltid. Lenke til kommentar
krausandhaug Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 Prøv å snakk alle dialektene og prøv å vær morsom, det hjelper alltid. Tusen takk! flere tips? Lenke til kommentar
TheOnlySniffy Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Prøv å snakk alle dialektene og prøv å vær morsom, det hjelper alltid. Tusen takk! flere tips? Øv, øv, øv! det er aldri kult å stoppe og tenke over hva du skal si, og husk å hele tiden SE på læreren og minst på arket/notatene dine, snakk høy og vær sikker på hva du gjør.PS: Prøv å la være å se på folk i klassen som prøver å få deg til å le, dette ødelegger presentasjonen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå