jevel Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Dere der ute som har SB Audigy 2; hva kommer kortet opp som under enhetsbehandlingen i XP? -KJ Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Sitter ikke på den PCen nå, men jeg mener at det er multimedia kontroller. Og som jeg skjønner av topicen din så trenger du driverne for XP, gå på www.soundblaster.com så ligger de der. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Takk for at du prøver å hjelpe meg, men jeg har de nyeste driverne. Problemet mitt ligger i at den autoupdate saken på creative sine sider ikke fungerer for meg lenger, og at jeg har fått problemer med at maskina henger samtidig som at lyden går i loop. Tenkte jeg skulle sjekke driverne, og fant da ut at Audigy 2 kortet står listet som Audigy. Ble litt mistenksom, men etter å ha sjekket litt fant jeg ut at dette er normalt. Skjønner bare ikke hva det er som kan skape ustabiliteten? -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå