MrLee Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Helt klart over grensen imho. Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Ja, det der er ikke bra. Også spesielt den delen, med å lyve om det etterpå :/ Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Det sier noe om hennes motivasjon. Motivasjon til hva? Om noen så motsetter seg å ta cellegiftbehandling pga kreft så skal man da ikke få retten til å tvinge denne personen til å gjennomgå/ta noe denne personen ikke ønsker å ta.. og spesielt ikke å ''lure'' denne personen til noe som helst! Det er ett klart overtramp på alle mulige måter. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Motivasjon til hva? Om noen så motsetter seg å ta cellegiftbehandling pga kreft så skal man da ikke få retten til å tvinge denne personen til å gjennomgå/ta noe denne personen ikke ønsker å ta.. og spesielt ikke å ''lure'' denne personen til noe som helst! Det er ett klart overtramp på alle mulige måter. Oo alternativet er sølvvann så jo... da må det brukes tvang. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Det sier noe om hennes motivasjon. Motivasjon til hva? Om noen så motsetter seg å ta cellegiftbehandling pga kreft så skal man da ikke få retten til å tvinge denne personen til å gjennomgå/ta noe denne personen ikke ønsker å ta.. og spesielt ikke å ''lure'' denne personen til noe som helst! Det er ett klart overtramp på alle mulige måter. Kanskje motivasjon til å la seg behandle på en fornuftig måte. Ikke at jeg dermed påstår at det er saken her, men bare at det er ikke lett for mannen eller kvinnen å ta vare på sine kjære, hvis de kjære er litt sære. Du har kanskje hørt om å det å spille "martyr", og hvis man kan underbygge den rollen med håndfaste fakta om sin egen fysiske/psykiske tilstand, blir det ikke enklere for den som utsettes for spillet. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Spillet og ditten og datten, det gir deg fremdeles ingen rett til å bestemme hva en person skal innta eller gjøre med sin egen kropp. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Spillet og ditten og datten, det gir deg fremdeles ingen rett til å bestemme hva en person skal innta eller gjøre med sin egen kropp. Irritert? Jeg har vel ikke påstått at dette er enten sort eller hvitt. Jeg ville ha frem til at det er ikke så greit å pleie hverandre, og noen ganger er det like greit at profesjonelle overtar. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Irritert? Jeg har vel ikke påstått at dette er enten sort eller hvitt. Jeg ville ha frem til at det er ikke så greit å pleie hverandre, og noen ganger er det like greit at profesjonelle overtar. Dessverre ikke Er bare veldig oppsatt på at man skal kunne velge hva man ønsker å gjøre med seg selv så lenge man er ved sine fulle fem. Det er vel heller tvilsomt at ''profesjonelle'' skal kunne gjøre som de vil heller, tvang høres ikke pent ut uansett hvordan man vrir og vender på det. Dog kan de få folk på andre tanker, men da er det den personen selv som tar beslutningen og blir ikke påtvunget noe. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Kan legge til at det dreide seg om litt hodepine... Noe som ikke er noe problem til vanlig, men litt slitsomt med en liten baby. Det ble en liten krangel om det. Han ville mitt beste og jeg tok nok feil. Glad jeg ikke er langsint. Anonym poster: ed38368264891fd552ce6097c7e6195e Anonym poster: ed38368264891fd552ce6097c7e6195e Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Bravo! Men som sagt, gi skikkelig beskjed om at det helst ikke gjentas :-) Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Skjønner godt at han prøvde å lyve, Han viste vel at du kom til å reagere som dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå