Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

bifil eller hetro ?


Anbefalte innlegg

Hei jeg er ei jente på 18år

 

jeg har kjæreste som er en gutt, jeg elsker han!

men har lyst til å finne ut om jeg er bifil eller ikke..

 

på fest når jeg kliner med andre jenter kjenner jeg at det killer i magen å kanskje blir litt tent, jeg liker det også.

Jeg har hatt jenter som har vært forelsket i meg men jeg har sagt at jeg er hetro, men er usikker for jeg flørter mye tilbake.

Jeg har aldri hadd sex med ei jente bare kysset jenter.

 

Jeg har også tenkt tanken at jeg er sånn fordi jeg synes det er spennende og nytt:)

 

Kanskje teit av meg å tenke på det når jeg har en kjæreste, men syns det kan være greit å få høre andre sine meninger om dette :)Anonym poster: 1d4e3e9e46ecfdd13402803c308b4a6b Anonym poster: e8d3aa7f9650f48b2db0aa072bfa108e

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du tenner på både gutter og jenter, er du biseksuell.

Om du vil kunne forelske deg i både gutter og jenter, er du bifil.

Mange kombinerer disse to.

 

Derfor synes eg det er litt vanskelig å avgjøre dette, for man vet det ikke sikkert før man faktisk opplever det selv. Og det kan jo ta tid. Eg rotet ikke med andre gutter før eg var godt opp i 20-årene. Hvordan skulle eg da vite at eg var bifil når eg eks var 20 år? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg vet ikke helt om jeg tørr å ta det opp med kjæresten min, redd for hvordan han vil reagere på det + viss jeg er bifil så får jeg jo ikke kline med jenter på fester, hehe :)

og jeg tror jeg kommer til å miste en del venninner da de ikke spesielt liker jenter som er bifil.. Redd for hvordan alle rundt meg reagerer på dette..

Jeg tenker jeg får la dette ligge å viss det noen gang blir slutt med meg og typen så kan jeg utforske litt nærmere på dette:) Anonym poster: e8d3aa7f9650f48b2db0aa072bfa108e Anonym poster: e8d3aa7f9650f48b2db0aa072bfa108e

Lenke til kommentar

Hva er riktig og feil i et forhold,hvis den ene parten er bisexuell,bør mann fortlle det eller bør mann ikke fortelle det.Hvis en har delt det med partneren sin hva er riktig bør en ikke ha sex med det som i mitt tilfelle en mann,jeg mener vil det da skade forholdet på noen som helst måte?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...