AnonymDiskusjon Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Hei. Jeg lurer på om det er mulighet for å slippe soning når man sliter med angst og depresjoner? Har ca 20000 i ubetalte bøter som jeg må inn å sone allerede neste måned. Sliter ganske mye med angst å bruker endel B-preparater for å kunne gjøre "enkle" ting som å kunne gå på butikken o,l. Leste litt på kriminal omsorgen at man ikke fikk B-preparater så lenge man sitter inne, men at man istede fikk alternativer, som jeg regner med er en eller annen form for allergi medisin. Er livredd for å ikke kunne få medisiner som hjelper mot angsten min visst jeg skulle få et panikkanfall mens jeg sitter der alene i min celle. Hva bør jeg gjøre? Anonym poster: dc2f0bed6e28c98c3e6ca1e426204d55 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Det einaste du kan gjere er å kontakte kriminalomsorgen for å be om råd. Det finnes muligheit for å sone på sjukehus, med forlenke, osv. Det du må gjere er å finne ut om du er sjuk nok eller kvalifisert til å få slike alternative soningsforhold. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Du vil mest sannsynlig bli vurdert av fengselslegen. Og eventuelt bli overført fra fengsel til en lukket psykiatrisk avdeling ved behov for videre vurdering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå