Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Girkasse rep caravelle

prips1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok trådstarter er ute etter ett sted hvor han kan få en grei pris på dette, noe han ikke får hos ett merkeverksted. Sier seg jo selv at de kan gjøre det der, men han er ute etter å få det billigere enn det såklart.

Prøv å spør på http://vwbus.no , der vil det nok kunne være mulig å få litt mere utfyllende svar på dette tema :)

Lenke til kommentar

bilen er næringskjøpt så jeg hadde visst ikke noen rettigheter når det gjelder reklamasjon.

Kan høre med NBL ja, men dem verkstedene i polen hørtes veldig interesant ut?

Hvordan kan jeg komme i kontakt med dem å er dem seriøse tro?:)

Har ett par bulker som hadde vært interesant å rettet der nede også så kansje jeg skulle tatt meg en polen tur^^

Lenke til kommentar

bilen er næringskjøpt så jeg hadde visst ikke noen rettigheter når det gjelder reklamasjon.

Kan høre med NBL ja, men dem verkstedene i polen hørtes veldig interesant ut?

Hvordan kan jeg komme i kontakt med dem å er dem seriøse tro? :)

Det er ganske mange der nede som har spesifisert seg på dette - men det finnes sikkert både seriøse og useriøse. - Sjekk med noen som har gjort det på f.eks www.vwaudi-club.no eller wvbus.no.

Lenke til kommentar

@ Sending! åja sånn sett, det tenkte jeg ikke over. Var litt sliten på tidspunktet så leste ikke så godt mellom linjene.

Det som og går ann er å undersøke hva som er av lokale verksted i nærheten av der du bor. Kan være du kan få et godt tilbud, men polen er nok billigere enn det igjen, du må bare sammenligne med reisekostander og slikt og, men om du tar det som en ferietur så er jo det muligens en god løsning.

Lenke til kommentar

Med mindre dette ikke er en feil som går igjen på disse kassene, så påkoster du ikke en overhaling eller en større reparasjon. Prøv å skaff en brukt kasse.

Nå skal det sies at når en kasse "ryker", så kan det være mange ting. Alt fra bagateller til havari. Har du fått en diagnose på hva som feiler kassa?

Endret av LiamH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...