prips1 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Hei automat kassen min har ryki på en 2007 vw caravelle. å da lurer jeg på om noen vet om steder der dem reparerer slike? noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Inz4ne Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Et merkeverksted burde jo kunne gjøre det, ville ikke sett bort ifra at et mekonomenverksted kan heller. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Garanti? 5 år på ei automatkasse er ingenting. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Et merkeverksted burde jo kunne gjøre det, ville ikke sett bort ifra at et mekonomenverksted kan heller. :rofl: Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) :rofl: ??? Endret 22. oktober 2012 av LiamH Lenke til kommentar
Inz4ne Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Skjønner ikke helt hva du mener med det der Sending! Du må gjerne utdype. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Tror nok trådstarter er ute etter ett sted hvor han kan få en grei pris på dette, noe han ikke får hos ett merkeverksted. Sier seg jo selv at de kan gjøre det der, men han er ute etter å få det billigere enn det såklart. Prøv å spør på http://vwbus.no , der vil det nok kunne være mulig å få litt mere utfyllende svar på dette tema Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 NBL på liertoppen overhaler girkasser til Audi/VW. En annen kjent aktør som gjør dette er RATS http://www.rats.no/gear_Vag.html Ellers vet jeg det er verksteder i polen som gjør dette fra 800 Euro og oppover, og så har du jo uansett 5 års reklamasjonsrett på kassa avhengig av når i 2007 den ble kjøpt. Lenke til kommentar
prips1 Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 bilen er næringskjøpt så jeg hadde visst ikke noen rettigheter når det gjelder reklamasjon. Kan høre med NBL ja, men dem verkstedene i polen hørtes veldig interesant ut? Hvordan kan jeg komme i kontakt med dem å er dem seriøse tro? Har ett par bulker som hadde vært interesant å rettet der nede også så kansje jeg skulle tatt meg en polen tur^^ Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 bilen er næringskjøpt så jeg hadde visst ikke noen rettigheter når det gjelder reklamasjon. Kan høre med NBL ja, men dem verkstedene i polen hørtes veldig interesant ut? Hvordan kan jeg komme i kontakt med dem å er dem seriøse tro? Det er ganske mange der nede som har spesifisert seg på dette - men det finnes sikkert både seriøse og useriøse. - Sjekk med noen som har gjort det på f.eks www.vwaudi-club.no eller wvbus.no. Lenke til kommentar
Inz4ne Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 @ Sending! åja sånn sett, det tenkte jeg ikke over. Var litt sliten på tidspunktet så leste ikke så godt mellom linjene. Det som og går ann er å undersøke hva som er av lokale verksted i nærheten av der du bor. Kan være du kan få et godt tilbud, men polen er nok billigere enn det igjen, du må bare sammenligne med reisekostander og slikt og, men om du tar det som en ferietur så er jo det muligens en god løsning. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Med mindre dette ikke er en feil som går igjen på disse kassene, så påkoster du ikke en overhaling eller en større reparasjon. Prøv å skaff en brukt kasse. Nå skal det sies at når en kasse "ryker", så kan det være mange ting. Alt fra bagateller til havari. Har du fått en diagnose på hva som feiler kassa? Endret 23. oktober 2012 av LiamH Lenke til kommentar
prips1 Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Nei har ikke peiling så burde kansje få sjekket ut det først ja.Driver av å sjekker om noen brukte kasser i tyskland. takk for alle tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå