Arodem Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Dette kan bli nok et kjærlighetsbrev til hardbarkede Disney-fans. Les hele saken Lenke til kommentar
Seal Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Aldri opplevd makan til rot. Kommer spillet til PC eller ikke? Her skriver dere både at det gjør det og at det ikke gjør det, og dere er langt ifra de eneste. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 Aldri opplevd makan til rot. Kommer spillet til PC eller ikke? Her skriver dere både at det gjør det og at det ikke gjør det, og dere er langt ifra de eneste. Hvor skriver jeg at spillet ikke kommer til PC? Lenke til kommentar
Persn Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Hvor skriver jeg at spillet ikke kommer til PC? Ved artikkeltittel så står det PS3/WII/XBOX360, dette kan tolkes som at det kun kommer til de konsollene. EDIT: Men hvis en faktisk setter seg ned å leser artikkelen så er det ingen tvil om at spillet kommer til PC. Endret 18. oktober 2012 av Persn Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 Hvor skriver jeg at spillet ikke kommer til PC?Ved artikkeltittel så står det PS3/WII/XBOX360, dette kan tolkes som at det kun kommer til de konsollene.EDIT: Men hvis en faktisk setter seg ned å leser artikkelen så er det ingen tvil om at spillet kommer til PC. Ah, se der ja! Takk. Dette skyldtes at det manglet et par avhukinger i publiseringsverktøyet. Jeg har lagt til de manglende plattformene nå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå