Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tiscali svindel ????

kh

Anbefalte innlegg

Fint å få sånne ***** regninger midt inne i bilkjøp :evil:

Best Tiscali ordner opp i dette. Jeg kommer til å kreve minst 50% rabatt på denne fakturaen. Håper alle andre gjør dette også, så vi har en sjanse i hvertfall :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg fikk loggen fra Tiscali i dag. Fra Februar 2002 til Juli 2003.

Har noen andre fått loggen sin? Jeg tror forbruket mitt er rett, men jeg er veldig usikker på om de har regnet rett på det jeg skal betale. Jeg skjønner ikke så mye av den loggen. :(

Siden jeg slipper unna med 2600 kr (inkludert 20% rabatt) er det veldig fristende å betale regningen med en gang og få saken ut av verden...

Lenke til kommentar

Hvorfor i h****** får ikke alle kunder tilbud om den rabatten ? Skal ringe hver dag framover å klage :grumpy: Takler ikke sånn useriøse og treige d*****firmaer. Det første de sa til meg i dag var "ja,men du har skrevet på en kontrakt bla...bla...bla", men det har f*** meg DE også !!! håper noen tar ordentlig tak i denne saken ! :wink:

kh

Lenke til kommentar

Har vi egentlig skrevet under noke?

Kan ikkje hugse eg har skrevet under noke av dei...

I så fall vil eg sjå det eg har skrevet under på... (med min underskrift)

Noken andre som veit dette sikkert? at dere VIRKLING har skrevet under på noke til tiscali... eller tidligere CyberCity... men CyberCity har jo ingenting med dette og gjere..

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg skrev under på noe med Tiscali,Cybercity husker jeg ikke.

Fant ut i går at Tiscali abbonemanget ble terminert den 21/02/02 for meg.

Hvordan kan dem da fakturer meg for langt ute i 2003?

Uansett er jeg egentlig veldig glad for at Tiscali graver sin egen grav,jeg vil ikke ha slike useriøse aktører på markedet.

Hadde alle andre teleselskaper gått konkurs og man bare hadde Tiscali og velge mellom,da hadde jeg glatt sagt nei takk og sittet uten internett.

Husker jeg hadde utrolig mye tull med Tiscali ang fakturering.men jeg har betalt alle fakturaene mine som jeg fant frem igår og der har jeg da blitt fakturert for overforbruk.Skal jeg da betale dobbelt opp med overforbruk og bli et offer for dem sitt surr.En annen ting er at jeg hadde dette når det var billig og surfe på natten 5øre eller så,men på denne fakturaen jeg nå har fått så må det jo tilsvare di nye prisene dem operer med.

Nå fikk jo ikke jeg så veldig stor regning som visse andre men jeg mener dette ikke henger på greip.

:grumpy:

Lenke til kommentar
Har vi egentlig skrevet under noke?

Kan ikkje hugse eg har skrevet under noke av dei...

I så fall vil eg sjå det eg har skrevet under på... (med min underskrift)

Noken andre som veit dette sikkert? at dere VIRKLING har skrevet under på noke til tiscali... eller tidligere CyberCity... men CyberCity har jo ingenting med dette og gjere..

Jeg har hørt at når du kjøper brød i butikken så må du heller ikke skrive under på noe. Noe om at muntlige (og online for den saks skyld) og implisitte avtaler er like bindende som skriftlige?

Lenke til kommentar

_W_: Husk ein kontrakt er like bindende for begge parter, og i dette tilfelle har Tiscali gjort ein stor brøler med å ikkje gje kundene beskjed om at overforbruket ikkje blei fakturert slik avtalen var. Iog med dette har Tiscali "brutt" ein del av sin kontrakt ovenfor kundene.

Hehe det morsomme er at eg sitter ennå og venter på spesifisert faktura og svar på klagen min, som begge blei sendt inn tidleg på mandag morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...