festen Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 ja.. kanskje plaster og gå ned på styrken..kanskje ta wellbutrin.. eller ta masse koffein piller en stund eller noe annet..stimulerende som ikke var så vanedannende.. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Prøv nikotinfri snus, og gå på det i 2-4 uker. Etter disse ukene har du ikke nikotin i blodet lengre, og da er det lettere å slutte. Etter det så kommer du bare til å slite med at du føler noe "mangler" i hverdagen din siden det har blitt en vane - er ofte flere som faktisk er mer avhengig av å ha noe som helst under leppa faktisk. Men prøv deg fram enten som jeg sa, eller noe du foretrekker. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 Gikk med papir under forrige uke, funket "greit" men ble lei av å pakke papir hele tiden, pluss at det så jævlig rart ut... Nikotinfri snus har jeg hørt ødelegger tannkjøttet mer enn vanlig snus, noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Mange tannleger som har advart mot det pga de maisbaserte stoffene og fruktosen som snusen inneholder. Det kan ødelegge tannkjøttet ditt under stadig og overdrevent bruk. Jeg prøver å kutte ned på snusen selv, og det som egentlig funker for meg er rett og slett viljestyrke. Ingenting annet. Det suger, det gjør det, men klarer du å kjempe imot deg selv har du klart 90%. .. i tillegg bruker jeg ti ganger mer tyggis nå enn jeg gjorde før, rart det der... Endret 24. oktober 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
Quote Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Innser at jeg også burde slutte, om ikke trappe ned i det minste. Lenke til kommentar
festen Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg har 10 bokser i fryseren, ga vel 150 for dem, behøver ikke akkurat være så dyrt som mange klager på.. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Hvorfor slutte å snuse? Det er jo så digg! Lenke til kommentar
festen Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 en må nyte ikke bare pine seg gjennom livet... 1 Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 en må nyte ikke bare pine seg gjennom livet... Det regnes kanskje som "nytelse" i begynnelsen. Men etterhvert når man trenger snus for å komme til det "nivået" ikke-snusere er på hele tiden, blir det for dumt. Lenke til kommentar
festen Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg tror det er direkte feil. Jeg tror det har en slags beskyttende effekt på dopamin systemet i hjernen og finmotorikk. Den type medisiner som har den effekten, gir skader på dopamin systemet over tid, og dårligere motorikk. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 1. november 2012 Forfatter Del Skrevet 1. november 2012 Snuser fremdeles (sjokk! ), men har kutter ut mer og mer. Fant ut at det ikke funket for meg å bare slutte på dagen. Snuser nå 4-5 snuser på en dag, mens jeg tidligere snuset en boks. Prøver å bli kvitt vanene med snus når jeg våkner, snus etter lunsj, snus mens jeg konsentrerer meg osv. Føler at dette går riktig vei, noe sakte, men riktig! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Oppdatering her: Vært snusfri i snart 5 uker. Gikk med et par bokser Onico i starten (tobbak/nikotin-fri) men kutta ut den også. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå