Ladida93 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg er 19 år og har ikke hatt en jobb enda. Synes du det er sent? jeg får alti rare blikk og blir litt flau men samtidig så tenker jeg at jeg ikke er alene om det, anyways. Endelig så har jeg mot til å komme meg ut å søke jobb men det eneste problemet mitt er at jeg ikke kan skrive søknad, skal søke på spaceworld hvor jeg virkelig har lust til å jobbe siden spill er en av mine lidenskaper, da føler jeg meg hjemme liksom. Noen tips? eller inspirasjon jeg kan få fram? Noen som har jobbet på spaceworld før som kan dele deres erfaring? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Finn deg en mal via google. Skriv kreativt om deg, hvorfor du vil jobbe der og hva du kan tilføre dem. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Bare bruk tid på søknaden. Det er ikke unormalt at det er over 100 søkere på én stilling. Lenke til kommentar
Grubleline Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jeg er 19 år og har ikke hatt en jobb enda. Synes du det er sent? jeg får alti rare blikk og blir litt flau men samtidig så tenker jeg at jeg ikke er alene om det, anyways. Endelig så har jeg mot til å komme meg ut å søke jobb men det eneste problemet mitt er at jeg ikke kan skrive søknad, skal søke på spaceworld hvor jeg virkelig har lust til å jobbe siden spill er en av mine lidenskaper, da føler jeg meg hjemme liksom. Noen tips? eller inspirasjon jeg kan få fram? Noen som har jobbet på spaceworld før som kan dele deres erfaring? Takk på forhånd! Du, dette lærte du i 6. klasse! Dette er basic! Men her er et forslag: http://gfx.nrk.no/UkvZXMCu6LuKuwBQLa6AxwKm1d10AdWXc-d6lAlrxWUA.jpg Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jeg er 19 år og har ikke hatt en jobb enda. Synes du det er sent? jeg får alti rare blikk og blir litt flau men samtidig så tenker jeg at jeg ikke er alene om det, anyways. Endelig så har jeg mot til å komme meg ut å søke jobb men det eneste problemet mitt er at jeg ikke kan skrive søknad, skal søke på spaceworld hvor jeg virkelig har lust til å jobbe siden spill er en av mine lidenskaper, da føler jeg meg hjemme liksom. Noen tips? eller inspirasjon jeg kan få fram? Noen som har jobbet på spaceworld før som kan dele deres erfaring? Takk på forhånd! Du, dette lærte du i 6. klasse! Dette er basic! Men her er et forslag: http://gfx.nrk.no/Uk...-d6lAlrxWUA.jpg Selv om nynorsk er like aktuelt som bokmål på papiret, vil nok mange arbeidsgivere som ikke skriver nynorsk irriterende seg grønn over dette. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Den søknaden var også eksepsjonelt risikabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå