Gå til innhold

Søknad? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Jeg er 19 år og har ikke hatt en jobb enda.

Synes du det er sent? jeg får alti rare blikk og blir litt flau men samtidig så tenker jeg at jeg ikke er alene om det, anyways.

Endelig så har jeg mot til å komme meg ut å søke jobb men det eneste problemet mitt er at jeg ikke kan skrive søknad, skal søke på spaceworld hvor jeg virkelig har lust til å jobbe siden spill er en av mine lidenskaper, da føler jeg meg hjemme liksom.

Noen tips? eller inspirasjon jeg kan få fram? Noen som har jobbet på spaceworld før som kan dele deres erfaring? :)

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes du det er sent? jeg får alti rare blikk og blir litt flau men samtidig så tenker jeg at jeg ikke er alene om det, anyways.

Endelig så har jeg mot til å komme meg ut å søke jobb men det eneste problemet mitt er at jeg ikke kan skrive søknad, skal søke på spaceworld hvor jeg virkelig har lust til å jobbe siden spill er en av mine lidenskaper, da føler jeg meg hjemme liksom.

Noen tips? eller inspirasjon jeg kan få fram? Noen som har jobbet på spaceworld før som kan dele deres erfaring? :)

Takk på forhånd!

Du, dette lærte du i 6. klasse! Dette er basic! Men her er et forslag: http://gfx.nrk.no/UkvZXMCu6LuKuwBQLa6AxwKm1d10AdWXc-d6lAlrxWUA.jpg

Lenke til kommentar

Takk på forhånd!

Du, dette lærte du i 6. klasse! Dette er basic! Men her er et forslag: http://gfx.nrk.no/Uk...-d6lAlrxWUA.jpg

Selv om nynorsk er like aktuelt som bokmål på papiret, vil nok mange arbeidsgivere som ikke skriver nynorsk irriterende seg grønn over dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...