Gå til innhold

Mine "Modder" (Med Modem vennlige bilder)


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle vise dere kassa mi.

Etter en del kutting og fortvilelse så er jeg endelig ferdig med det groveste. Det eneste som ikke er ferdig er noe bein å ha under kabinettet.

Be gentle with me, folkens.

 

Noen av "moddene" som er utført er:

-Stealthing av drevene. (DVD'en ble drept under forsøket så derfor er bare Cd-brennere vist på bildet

 

-Litt diverse kutting.

-Vindu (ER IKKE FERDIG) Ble ferdig med hullet idag så det er ikke pusset på eller kuttet helt rett. Derfor ser det litt tvilsomt ut. Plexiglasset er heller ikke installert siden det ble skadet av den onde stiggsagen min.

-Radiatorhull. Hull til viftene som kjøler radiatoren. Vet at det er en del riper, men stikksaga mi er ond tvers igjennom.

 

-En liten bamse. Har hermet etter papirpose å laget meg en liten "Cybear". Denne heter Fluffi å liker å sove og gå lange turer på stranden.

 

Det var vel egentlig det. Skulle egentlig ha ventet til alt var ferdig, men digitalkameraet var først tilgjengelig i dag så jeg gadd ikke vente lenger.

 

Så her er verdenspremiere på Bamsefars maskin. For guds skyld ikke vær for kritisk. Det er grenser hva man kan forvente fra en 17-år gammel pjokk :D

 

 

Looky looky for de som vil se alt og har killer linje

Looky looky for de som ikke har så killer linje

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
forresten, har du tettet igjen mellomrommet mellom 120mm Papstene dine og BIE2 ? Det er faktisk ganske viktig. En katode eller tre hadde heller ikke gjort noe !

 

Brukte nesten en hel rull med vindusteip på det! :wink:

Så fort at den svære glippen kom til å ødelegge for ytelsen.

(Leste omtalen på ocshoot også hvor de hadde lagt vindusteip imellom.

Det er forresten lys der. Se på de 3 siste bildene. Synes de lyser like godt som katoder. Hvertfall så synes jeg at det er passelig lysstyrke på dem.

 

Stilig den, men du bør lakke over de skrapene som den onde stikksaga di lagte!

 

Hvis du mener under kabinettet så blir ikke dette sett fordi jeg må bygge det opp. Får ikke så altfor mye luft idag, siden mattene som hever kabinettet bare gir en liten cm for luft til å slippe igjennom.

Blir ikke sett når jeg får bygd det lille "huset" som skal heve kabinettet.

Hvis du mente på resten av kabinettet så blir dette ordnet med tiden.

Skal totalmodde det etterhvert. Finne på noe helt sykt. Men akkurat nå så ses ikke ripene med mindre man ser virkelig hardt etter.

 

så bra ut det der, samma høytalere og tastatur som meg har du også, men hvorfor matta under subben?

 

Det lurer jeg selv også på. Bor fortsatt hjemme hos foreldrene mine og fadern hevder at at han hører subben summe nede i førsteetasjen.

(Jeg bor tilfeldighvis i andre rett over deres soverom)

Jeg hører derimot ingenting, det gjør heller ikke resten av familien, men en dag la han en matte under og sier nå at lyden er borte.

Begynner å lure på hva som skjer i topplokket på fyren.. :wink:

Lenke til kommentar
Ta hensyn til ISDN brukere da.. hater folk som kommer med moddene sine, og så er bildene på 500KB hver. Er dere klar over at det tar litt tid å laste de opp?

 

Hadde du komprimert de litt, eller gjort bildene litt mindre så hadde de ikke vært så store.

 

Som jeg sa i den første posten så er de ikke komprimerte, men siden du spør så pent så skal jeg ordne det til i morgen. :wink:

Slik at du og alle andre uheldige uten raskere internett kan beskue mitt "mesterverk" :wink:

 

Ganske fet modd. 8) Hva har du brukt for å lyse opp slanger og resten av innmaten? LazerLEDs? :shrug:

 

Helt riktig. Du ser de ikke på bildet siden de er skjult i siden slik at du ikke ser dem når døren er på. Skjønner meg ikke på folk som sier at Lazerleds ikke leverer sakene, dette skulle vell være et bevis på at de faktisk gjør det. At de holder en stund lengre en katoder er jo heller ikke å forakte.

 

Men takk for positiv respons folkens. Dette er vel egentlig bare en liten test. Skal utvikle det til noe kanskje de store gutta spretter opp øynene for. (Bare leksene minker å pengene øker så skal jeg levere varene.)

Lenke til kommentar

Pen mod. :D

Hva bruker du som lyskilde? Vanlige 5v-leds?

Det er bare en ting jeg må påpeke; Slangene du bruker er rimelig... stygge. :( Ser jo ut som ett par hageslanger tatt rett fra hagen, spør du meg.

Jeg har sett flere som bruker de (er de noe som følger med DangerDen?), og jeg synes liksom ikke de passer inn i en PC. Til å vanne hagen med, derimot :p

Hadde jo kanskje gått an å hive i litt Glowmotion og noen UV-Kathoder, det hadde rettet opp intrykket. :-)

Lenke til kommentar

fet mod ! Men ser ut som du har glemt å slipe over etter du sagde hull til vinduet ? Correct me if I`m wrong

 

**edit**

 

Sorry, leste gjennom posten en gang til å så at du ikke var ferdig med vindu osv. :D

 

btw:

 

Fjaslokt er tilbake på forumet, good to be back :D Dere får vente i spenning på det ekstreme prosjektet jeg driver med for tiden, legger det ut på Worklogs når det blir ferdig, stikkord ? Freon og vann.

Lenke til kommentar
flott modd. Likrte spesielt bamsen :wink:

Kan du ta av bamsen å ha den rundt i rommet?

 

du trenger ikke støv suge på rommet ditt. Du bare flytter pc`en litt rundt omkring så suger den opp alt støvet :lol::lol: (Humoristiskt ment altså)

 

Morroklumpen :D

 

Nåja, kan jo ta den rundt i rommet men USB ledningen gjør jo at rekkevidden er litt kort. Tenkte på å la den gå på batteri, men likte bedre å la den gå på 5v fra USB. Ble for mye stress med batteri uansett. Måtte ha ordnet en bryter og det gadd jeg ikke. Var en 5minutters mod. Tok ikke lange tiden.

 

Pen mod. :D

Hva bruker du som lyskilde? Vanlige 5v-leds?

Det er bare en ting jeg må påpeke; Slangene du bruker er rimelig... stygge. :( Ser jo ut som ett par hageslanger tatt rett fra hagen, spør du meg.

Jeg har sett flere som bruker de (er de noe som følger med DangerDen?), og jeg synes liksom ikke de passer inn i en PC. Til å vanne hagen med, derimot :p

Hadde jo kanskje gått an å hive i litt Glowmotion og noen UV-Kathoder, det hadde rettet opp intrykket. :-)

 

Du skulle bare vist hvor enig jeg er. Hater de slangene, men det har seg sånn at jeg var knall sikker på at jeg hadde sett noen av de slangene Microplex/3dfxcool osv har inne i en lokal butikk. Derfor bestilte jeg ikke slanger med når jeg kjøpte komponentene. Men det var ingen butikker som hadde noen ordentlige slanger utenom vanlige labratorieslanger og disse knakk i et kjør. Pga, hvordan radiatoren er plassert så knakk slangen rett ved inntaket og derfor ble det mild sagt dårlig ytelse.

Derfor som en nødløsning fant jeg noen armerte slanger på jobben til min far til jeg får bestilt noen neste gang jeg skal ha noe hos microplex/3dxcool osv.

Tenkte på glowmotion og uv kathoder, men når jeg bestilte så var begge delene utsolgt. Neste gang kanskje.

Er forresten en blå og en rød LazerLed som lyser opp.

 

får radioatoren noe særlig med luft der den står? synes det så ut som ett heller tynt luftinntak?

 

Du har delvist rett, den får altfor lite luft, men dette skal ordnes. Akkurat nå ligger noen matter under som hever kabinettet litt. Men langt ifra nok.

Skal bygge det opp når jeg får mer tid.

 

Synes synd i deg, den stolen suger :roll:

 

Håper det var Ironiskt ment! :wink:

Innrømmer at det ikke er noen stressless, men den gjør jobben sin.

Er hvertfall en klar forbedring fra den gamle kjøkkenstolen jeg brukte før i tiden. :lol:

 

Artig bamse :D

 

Når selv "Mesteren" gir meg ros da blir en stakar lærling ganske glad :D

Hadde aldri i verden tenkt på å lage denne "bamsen" (er egentlig en hund da) hvis det ikke hadde vært for deg så takk takk.

 

Tusen takk for responsen. Utrolig hyggelig å få litt ros, selv om dette blir sett på som det laveste av det laveste man kan kalle en "mod".

Skal fortsette med denne kassa til den brekker så en dag får dere kanskje se noe forbløffende fra min side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...