smiley15 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg har en BenQ xl2420t og lurer på å oppgradere med 2 til. Eventuelt XFX triple monitor stand, selvom sistnevnte strengt tatt ikke er nødvendig. Jeg spiller hovedsakelig fps, med hovedvekt på BF3. Noen som har erfaring med å spille BF3 på 3 skjermer? ps! Har en rimelig grei rigg med bl.a. GTX 680 SLI. pps! scorer ikke ekstrapoeng hos kona om jeg setter opp 2 monitorer til... Lenke til kommentar
Athey Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Her kan du se det selv Lenke til kommentar
smiley15 Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 Jo takk, har sett det og også lest noe om det, men vil gjerne ha litt utfyllende info. F.eks. greitt at det ser kult ut, men kan alle synsinntrykk faktisk gi en taktisk ulempe? Dvs. jeg forventer ikke å få en stor fordel av å spille med 3 skjermer, men ønsker heller ikke at det skal bli ulempe. Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Jeg har spilt med Eyefinity (AMD) 5760X1080 noen år nå,kan aldri tenke meg å gå tilbake til bare en skjerm. Fordelene med å spille med 3 skjermer er ett større synsfelt/sidesyn,du ser mere. F.eks BF3 og kniv kills,da kan jeg se at noen prøver å snike seg inn på siden av meg.Da er det bare å snu meg for å plante kniven min i FI. Bil og fly simulator er bare genialt med 3 skjermsoppsett. Endret 18. oktober 2012 av jetzbullet Lenke til kommentar
Thuesen Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg har kjørt tripple monitor siden mw2 og kunne ikke tenkt meg noe annet å spille på nå. Prøvde å spille med en skjerm her om dagen og det var bare fælt. Battlefield 3 har blitt kjørt på 3 skjermer siden det kom ut og det er fantastisk fett der i forhold til call of duty da man har kjøretøy i bf3. helikopter flygning med 3 skjermer er bare helt konge. merker at jeg faktisk kunne tenkt meg 2 til for simulator bilspill Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=QXtuJxW0IRs Endret 18. oktober 2012 av jetzbullet Lenke til kommentar
smiley15 Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Takk for svar og videolinker! 2 stk XL2420t + XFX triple monitor stand er underveis fra Komplett Vet ikke helt hvordan jeg skal selge konseptet til kona, men roser gjør vel susen Lenke til kommentar
smiley15 Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2012 Bare et lite tilleggsspørsmål! De fleste setter sine 3 skjermer i landscape/panorama (6000x3200). Da blir synsfeltet jo ganske smalt, men bredt. Hvorfor ikke sette skjermene på høykant i portrett (3200x1980)? Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Julen starter tidlig i år smiley15 . Roser bør funke. Vel.. De som multitasker/jobber, liker godt 3240x1920. Spill vil heller ikke bli strekt som det blir med 5760x1080,men minuset er at skjermen blir veldig smal(kort avstand mellom rammene/bezels). Sikkert bare en vanesak. Du får prøve deg frem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå