Gå til innhold

Triple monitor oppsett for spilling


smiley15

Anbefalte innlegg

Jeg har en BenQ xl2420t og lurer på å oppgradere med 2 til. Eventuelt XFX triple monitor stand, selvom sistnevnte strengt tatt ikke er nødvendig. Jeg spiller hovedsakelig fps, med hovedvekt på BF3.

 

Noen som har erfaring med å spille BF3 på 3 skjermer?

 

ps! Har en rimelig grei rigg med bl.a. GTX 680 SLI.

 

pps! scorer ikke ekstrapoeng hos kona om jeg setter opp 2 monitorer til...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo takk, har sett det og også lest noe om det, men vil gjerne ha litt utfyllende info. F.eks. greitt at det ser kult ut, men kan alle synsinntrykk faktisk gi en taktisk ulempe? Dvs. jeg forventer ikke å få en stor fordel av å spille med 3 skjermer, men ønsker heller ikke at det skal bli ulempe.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt med Eyefinity (AMD) 5760X1080 noen år nå,kan aldri tenke meg å gå tilbake til bare en skjerm.

Fordelene med å spille med 3 skjermer er ett større synsfelt/sidesyn,du ser mere.

F.eks BF3 og kniv kills,da kan jeg se at noen prøver å snike seg inn på siden av meg.Da er det bare å snu meg for å plante kniven min i FI.

 

Bil og fly simulator er bare genialt med 3 skjermsoppsett.

Endret av jetzbullet
Lenke til kommentar

Jeg har kjørt tripple monitor siden mw2 og kunne ikke tenkt meg noe annet å spille på nå. Prøvde å spille med en skjerm her om dagen og det var bare fælt.

 

Battlefield 3 har blitt kjørt på 3 skjermer siden det kom ut og det er fantastisk fett der i forhold til call of duty da man har kjøretøy i bf3. helikopter flygning med 3 skjermer er bare helt konge.

 

merker at jeg faktisk kunne tenkt meg 2 til for simulator bilspill :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...