Joachim_F Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Omfattende runde med oppsigelser hos Lightbox Interactive. Les hele saken Lenke til kommentar
Seal Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Warhawk var fantastisk, Starhawk var en stor skuffelse. Kanskje årets største så langt. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Ikke rart med tanke på at Starhawk neppe solgte til gull akkurat. Problemet er nok hovedsakelig at konsollmarkedet er oversvømt av ting forbrukerne har sett før. Utgiverne har bare seg selv og takke siden de nekter å ta sjanser på noe nytt. Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 /provoke Zombie incoming! Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Og akkurat når jeg så et glimt av håp... ...fokusere på iOS-spill. Endret 21. oktober 2012 av Zacher 2 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Fikk SP-delen av StarHawk som en del av PS+, ganske underholdende spill må jeg si. Her ligger rett og slett grunnpillarene til noe stort, synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå