Gjest Slettet-10579 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Sitter og leker med et nytt oppsett på en spillmaskin mens jeg venter på Crysis 3. Som hovedkort har jeg valgt et ASUS Maximus V Gene, som angivelig skal ha et bra lydkort onboard, SupremeFX III. Er det godt nok til gaming, eller bør jeg kjøpe et separat lydkort, f. eks. Creative SB Recon3D Fatal1ty Pro i tillegg? Regner med at dagens onboard lydkort ikke rapper så mye av CPU som de engang i tiden gjorde. Det er mulig jeg ikke har googlet godt nok, men jeg har enda ikke funnet noen artikler som gir noe godt svar. Håper på noen innspill her EDIT : bruker optisk og Logitech Z-906 5.1 høyttalersett. Endret 18. oktober 2012 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
medlem-240785 Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Sitter og leker med et nytt oppsett på en spillmaskin mens jeg venter på Crysis 3. Som hovedkort har jeg valgt et ASUS Maximus V Gene, som angivelig skal ha et bra lydkort onboard, SupremeFX III. Er det godt nok til gaming, eller bør jeg kjøpe et separat lydkort, f. eks. Creative SB Recon3D Fatal1ty Pro i tillegg? Regner med at dagens onboard lydkort ikke rapper så mye av CPU som de engang i tiden gjorde. Det er mulig jeg ikke har googlet godt nok, men jeg har enda ikke funnet noen artikler som gir noe godt svar. Håper på noen innspill her EDIT : bruker optisk og Logitech Z-906 5.1 høyttalersett. Er du en Lyd Freak så kan du kjøpe eksternt lydkort, er du ikke en lyd freak så holder det med onboard asus Supreme har god lyd! meget fornøyd med den lyden!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Er ikke audiofil, men liker at det smeller litt i BF3 osv. Har bestemt meg for at jeg forsøker onboard først, og evt oppgraderer om jeg ikke liker lyden. Endret til Formula, som har SupremeFX IV, er litt spent nå ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå