AnonymDiskusjon Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 I dag har jeg endelig innsett hvilken idiot jeg har blitt. Vet ikke hvorfor, men i natt begynte jeg å se på gamle logger og samtaler fra helt tilbake i 2009 (da jeg bodde i hjembygda) på facebook. Jeg har forandret meg så ekstremt. Jeg var relativt populær, tydeligvis ganske morsom og hadde mange venner. I dag sitter jeg her. Går på høyskole hvor jeg har cirka ingen venner. Har ikke giddet å sosialisert meg med dem, har på ett tidspunkt mista antennene for å starte en samtale. Har blitt i dårligere form, sitter masse på dataen, ser på serier og driver med læring. Jeg ville bli mer seriøs, og bruke tid på skole, læring og ting jeg trodde jeg likte. Sakte men sikkert skjøv jeg alt vekk. Venner har jeg fortsatt der jeg kommer fra. En god gjeng hvertfall. Men hva skjedde med alle de andre utenom den nærmeste guttegjengen ? Har de glemt meg? De tar aldri kontakt, og jeg tør ikke å kontakt med de heller. Jeg starta å ignore de. Fordi jeg glemte å bry meg om folk. Hva skjedde? Var det hasjen eller alkoholen som tok over? Når mista jeg egentlig mine sosiale antenner? Når jeg ser på andre samtaler klarte jeg å holde morsomme samtaler oppe i flere timer, nå klarer jeg knapt å spørre broren min hvordan det går med han. Jeg vil bli som før, men hvordan? Trenger ett sikkelig boost. Før hadde jeg kjærester, damer på gang, jeg var forelska, jeg var ekte. Nå har jeg lest meg opp på latterlige guides, og plukker opp ubetydelige damer på byen. Jeg savner den gamle meg. Vet ikke hva jeg vil med dette, men følte bare for å få det ut etter en tung natt. Anonym poster: 3fe6658b5f319919399817d806b640a4 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 Jøss, dette var som å lese en selvbiografi. Jeg har også forandret meg mye de siste månedene, og nå som det har begynt å gå utover både jobb, venner og kjærligheten, vil jeg ta et tak i det. Jeg syns den beste løsningen for oss er å gå til psykolog. Jeg var innom legen forrige uke og fikk noen ark med psykologer. Så har en jobb å sortere ut de som er nærmest. Jeg anbefaler deg å gjøre det samme. Tror det kan være lurt å få snakket om dette, hva som har påvirket og hvordan endringene har kommet. Hva som kan gjøres for å gå tilbake. Uanstt ønsker jeg deg lykke til. Anonym poster: 64e06ee84b1c0fdad01d99aab55b0cf9 Lenke til kommentar
Illuminatum Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Hva skjedde? Var det hasjen eller alkoholen som tok over? Slutt i alle fall med hasjen. Den gjør deg følelsemessig stumpete og mindre engasjert i andre. 2 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg skjønner ikke problemet... Du skriver hva som du føler er galt, så skriver du løsningen etterpå. Ingen kontakter deg og du tør selv ikke ta kontakt? Pfft, ta kontakt - solved. Du var forelsket og hadde damer, men nå drar du med deg skrap hjem - slutt å dra med deg skrap hjem og skap et mindre overfladisk forhold til de damene du møter - solved. Du føler du ikke har noen venner der du er nå - snakk med de som går samme studie som deg, statistikk tilsier at du vil finne noen med samme interesse - solved. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå