Surviver Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hei.. Jeg har et lite problem. For tiden bor jeg i Brasil, har 2 måneder igjen av oppholdet mitt her. Jeg studerer ernæring, kosthold og er opptatt av mat og trening.. Men for litt over en uke siden skjedde det noe med kneet mitt.. Jeg skulle gå ned trappa på hotellet jeg bor på, venstre kne begynte å vakle frem og tilbake, greide akkurat å ta tak i rekkverket før jeg falt. Siden det har jeg hatt problemer, det føles ut som om lårbenet holder på å hoppe ut av kneskålen. Det blir bare verre. Det har gått fra at jeg bare kjente det ved jogging, styrkeøvelser og større belastninger på kneet. Men nå kjenner jeg det når jeg går, sitter og står. det er ikke direkte vondt, men heller utrolig ubehagelig. Vet ikke om det har noe å si men den ene dagen da jeg tok trappa opp til rommet mitt så sviktet kneet, og jeg falt og slo høyre kne. Hele dagen hadde jeg samme følelse i høyre kne som i venstre. Men det har gitt seg nå.. Faller ofte, er klumsete og har null balanse. Har flere arr på venstre kne etter stygge fall. For ett år siden greide jeg å falle, venstre kne hovnet opp til størrelsen på en tennisball og jeg greie ikke bevege det i det hele tatt. Ifølge en sykepleier jeg kjenner så var det vann som samlet seg i kneet og jeg ble gående på krykker i en uke. Er det noe jeg kan gjøre med dette? Har tatt det med ro i en uke og det virker bare som om det blir verre. Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 inb4 den typiske responsen om å oppsøke lege. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) inb4 den typiske responsen om å oppsøke lege. Jepp. OP: Dra til lege. Evt. fysio. Endret 17. oktober 2012 av wingeer Lenke til kommentar
Surviver Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 inb4 den typiske responsen om å oppsøke lege. Ja, det var nå min tanke også.. Men så er det problemet med at ingen i Brasil kan engelsk.. Så tenkte jeg kunne sjekke her først før jeg tar meg turen til sykehuset for å bruke uendelig mye tid på å prøve å forklare hva som er galt Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Kjenner du noen som kan portugisisk da? De kan vel kanskje være med deg for å hjelpe med kommunikasjonen. Lenke til kommentar
Surviver Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 Ja, tror den ene læreren kan portugisisk, så får se om hun kan være med meg ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå