knocktommy Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Høst på Sunnmøre Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Et flott motiv med en del mangler. Himmelen på farveversjonene er delvis ødelagt, spesielt V1 med mye korn på linsa og et stripete mønster. S/H versjonen syns jeg er meget gra. Ellers vill jeg nok ta litt av himmelen her, ev. ned for ikke å midtstille så mye. Lenke til kommentar
knocktommy Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 Et flott motiv med en del mangler. Himmelen på farveversjonene er delvis ødelagt, spesielt V1 med mye korn på linsa og et stripete mønster.S/H versjonen syns jeg er meget gra. Ellers vill jeg nok ta litt av himmelen her, ev. ned for ikke å midtstille så mye. Takk for tilbakemelding. V1 ble slik i forbindelse med jeg komprimerte bildet pga 5 mb regelen, da ble oppløsningen dårligere. Det vil si veldig dårlig. Fikk ikke endret V1 etter at det var lastet opp. Takk igjen. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Flott landskap og fint utsnitt du har valgt. Nummer ett, Ja, det har du jo kommentert. Nummer to er for mørkt i skyggepartinene. Nummer tre er Nydlelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg