kalleklovn12 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hei hei. Da har jeg satt sammen mine komponenter i ett nytt NZXT Switch 810 kabinett. Etter at alt er koblet i skjer det INGENTING når jeg presser på startknappen. Ikke en vifte som vibrerer engang. Jeg har sjekket strømkabel osv. Jeg legger ved noen litt dårligere bilder.. Håper på noen raske svar... Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Blinker hovedkortet når du prøver å skru den på? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Prøvd å slå på ved å bruke knappen på hovedkortet? Kan hende du ikke har koblet til frontpanelkablene riktig. Endret 17. oktober 2012 av moby_duck Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 Prøvd å slå på ved å bruke knappen på hovedkortet? Kan hende du ikke har koblet til frontpanelkablene riktig. Hvilken knapp er det?! Tror ikke det er sånn på hk. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Sjekk manualen til hovedkortet. Er nok en liten knapp til det, ja. Lyser ingenting på kortet? Skal være en liten lampe som viser at den har strøm. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Er enig i det som er blitt foreslått ovenfor mhp kabler til frontpanel. Vet at det på enkelte hovedkort kan være et herk å finne riktig par pinner på "front panel connector". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå