Gå til innhold

Ny Ultra/zenbook til ca 7000,-

Anbefalte innlegg

Hei!

Som tråden sier skal det handles ny bærbar!

Min gamle Dell XPS har sett sine beste år og er på tide å bytte:)

Det jeg er på leit etter er en ultra tynn pc i ca7000 kroners klassen og vil jo da helst få mest mulig pc ut av det så jeg tenkte, hva er bedre enn å spørre i forumet på HW?

Bærbarn skal brukes til Skole(powerpoint, excell osv..), se på serie samt surfing og se på streamer på nett..

Ser etter:

13"

God Batteritid.

Rask (ssd?)

Og en solid pc som holder et par år.

Har sett litt på https://prisguiden.no/produkt/asus-zenbook-ux32vd-r3001h-168747

Den ser ganske bra ut i mine øyne, er det evt. noen like gode til lavere pris i forhold til det jeg har brukt for?

Håper noen her kan være til hjelp og takker på forhånd for all hjelp!:-)

-Raymond

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ux32vd har hatt endel problemer, jeg selv gikk for ux31a. Den har ikke dedikert skjermkort, men er tynnere, bedre batteritid, ssd og skal ikke ha noe problem med høy vifte. Gleder meg som en unge til den kommer. Kommer faktisk med w8, betalte 9500 med studentrabatt fra dustin. Har samme kriterier som deg, blir sjeldent litt spilling med psx emulator og noen eldre spill som intel hd4000 lett klarer. Har gaming stasjonær til alt annet

Endret av paithlezz
Lenke til kommentar

Driver å ser litt på dette selv, men kommer alltid frem til at hvis du klarer å presse noen måneder ut av laptop'en din, gjør det, markedet er ikke særlig bra for laptops akkurat nå med tanke på teknologi rett rundt hjørnet, både SSD og batterilevetid har ny teknologi på vei ut som kan være verdt å vente på, bare håper jeg slipper å vente for lenge :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...