Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

21 forgasser til MT5 problemm...

hiims

Anbefalte innlegg

Hei kjøpte for ikke så lenge siden en 21mm Dellorto forgasser fra mc-deler og har fått satt den opp med 104 dysen og stilt luftskruen og det fleste av innsilinge, har og så testa de fire nivåen på forgasser nåla...

men så jeg starteren så sviver den helt fint på lavt turtall men når jeg holder bånn gass enten i nøytral eller fart, så begynner den og fuske og vil ikke dra skikkelig, noen som vet hva problemme kan væra? :)

eller er det noen som kjører med 21 gasser som det går helt fint med?

Takk for svar?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

104-dyse? Da vil jeg tippe at motoren rett og slett drukner. Jeg har hatt DT50 (trimma) og DT80 med 21mm-forgasser og brukte hhv. 85 og 110.

Hoveddysa bestemmer blanding på full gass. Nåla på ca. 1/2-gass og lufteskruen ca. fra 0 og opp til 1/2 gass. Kjør en stund på full gass, stopp motoren tvert og sjekk pluggen. Jeg vil tippe den er kølsvart og så fuktig at det renner av den. :p

Lenke til kommentar

104-dyse? Da vil jeg tippe at motoren rett og slett drukner. Jeg har hatt DT50 (trimma) og DT80 med 21mm-forgasser og brukte hhv. 85 og 110.

Hoveddysa bestemmer blanding på full gass. Nåla på ca. 1/2-gass og lufteskruen ca. fra 0 og opp til 1/2 gass. Kjør en stund på full gass, stopp motoren tvert og sjekk pluggen. Jeg vil tippe den er kølsvart og så fuktig at det renner av den. :p

hehe :D ja jeg får ta og prøve de 4 instillingene på forgasser nåla og stille på luftskuren, og kjøre den på bånn gass og se hvordan pluggen ser ut.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...