Bjørn Kristiansen Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hei. Jeg har en Elto EF1600 vaskemaskin som under vasking tømmer og skyller og alt er bra helt til siste tømming. Den skjer ikke, med det resultat av jeg må tømme vannet via filterventilen i bånn. Har prøvd forskjellige vaskeprogrammer og det samme skjer hver gang. Jeg finner ikke igjen manualen (heller ikke på nett). Er det noen som vet hvem som produserer Elto. Jeg prøvde elto.no som redirectet meg til fish.no. Ønsker å kontakte de om tips til feilsøking. Vaskemaskinen er kjøpt i 2009. På forhånd takk. Bjørn Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Elto er idag det samme som UPO og importeres av Gorenje Group Nordic A/S. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Kan det være mulig at det er en feilkobling? Lenke til kommentar
W Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 I Oslo og Akershus er det Best Hvitevareservice som utfører service på Elto (og UPO). Se http://www.besthvitevare.no for kontaktinformasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Har denne modellen en knapp for å stoppe før sentrifugering etter siste skylling? Lenke til kommentar
Bjørn Kristiansen Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Hei. Nå har jeg sjekket interne og eksterne slanger. Også slangen som går fra trommel inne i vaskemaskina. Alt ser ok ut. Kan det være en sensor som gjør dette? Godt at vi har to vaskemaskiner i husstanden. Bjørn Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Det er mulig, men har du prøvd å ringe til maskinmerket? De hjelper deg sikkert garantert etter min erfaring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå