Ydidia Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hei, er det noen som kan hjelpe meg med dette her! For 2 år siden tilbake var jeg veldig tykk(VELDIG) Og siden da har jeg trent, og gått ned i vekt på 1 år, og nå har jeg trent styrke i 1 år. Men problemet er at etterosm huden som var litt løs begynte å stramme seg litt, og slukes inn igjen, så var det bare nede ved midjen at det liksom stikker litt utover, som om magesekken eller røret der avføringa ellerno, fortsatt er stor som den var daj eg var tykk..... noen tips på hvordan jeg kan få flatere midje ? For jeg har six pack ogsånt, men den midjen irriterer -.- er det ikke en øvelse som funker: å stå rett, men bøye overkroppen 90 grader utover slik at du lener deg på en stol.... også derfra bare holde inn magen, slik at musklene der midjen er begynner å holde magesekken eller de indre organene inn slik at de ikke henger ut liksom ? Takker for svar, trenger help!!! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Vanskelig å se det for seg egentlig. Om du var veldig overvektig er det faktisk tilfeller der ting må ordnes kirurgisk, men som sagt, jeg forstår ikke hva du mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå