Gå til innhold

Posten rotet bort pakke? Hva gjør jeg isåfall?

Anbefalte innlegg

http://sporing.posten.no/sporing.html?q=73942919000576518&lang=en

Denne pakken skulle blitt sendt fra NetOnNet tirsdag 9. oktober, og burde være i Bergen innen 3-5 virkedager.

Nå er det gått 2 uker, og pakken befinner seg i Sverige?

Har ringt NetOnNet som skulle sjekke opp i det, har ringt posten som ba meg snakke med Bring og jeg ha ringt Bring som skulle se på saken og ringe meg men tydeligvis enda ikke har blitt klok på saken..

Hvor lenge skal jeg måtte vente på denne pakken? Skulle helst hatt TVen jeg bestilte forrige helg, og nå ser det ut ikke som at jeg får den denne helgen heller. Hva slags muligheter har jeg? Kan jeg ende opp med å vente på dette i måneder?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er enig med at det har tatt lang tid, men ellers så er det bare faktafeil av TS.

Pakken er ikke borte. Den er iflg sporing i Oslo.

Det har ikke gått 2 uker. 9 dager i dag er bare litt over 1 uke.

Pakken er ikke i Sverige, men i Oslo iflg sporing.

Lenke til kommentar

Hei og takk for svar! :)

Jeg har ringt til NetOnNet som ikke visste hvor pakken var, og jeg har ringt Posten som ikke visste hvor den var, men ba meg ringe Bring, som heller ikke visste hvor den var. Dette gjorde jeg på mandags morgen, på mandagskveld ble pakken funnet og den befinner seg visst i Oslo.

Pakke nummer 2 i sendingen ble ikke funnet samme dag.

Lokale postkontoret trodde pakken var kommet til Bergen og videresendt til et annet postkontor, men glemt å scanne inn.

Kombinert med dette så har Posten sitt datasystem vært nede i minst en dag i denne perioden, fikk jeg tips om på jobben fra en ansatt i Posten.

Statusene til pakken er blitt lagt inn i etterkant, det gikk en uke før statusen ble endret fra "ingen pakke mottatt" til "pakken ble visst registrert for en uke siden".

Dette ble bestilt 8. oktober, leveringstiden er 3-5 virkedager. Nå er det gått 10 dager og jeg har fått beskjed fra NetOnNet at Posten desverre har hatt en forsinkelse men at jeg burde få pakken om noen dager.

Tviler på at pakken hadde kommet til rette i det hele tatt om ikke jeg hadde ringt og etterlyst den.

Håper dette oppklarer litt i faktafeilene, er sant at det ikke er gått 2 uker enda men jeg regner med det går 2-3 uker fra bestilling til jeg mottar pakken, i beste fall.

Lenke til kommentar

Ifølge en person i Bring var det utkjøring til den adressen tirsdager og torsdager, mens ifølge postbudet som var innom jobben ville pakken bli levert i dag siden den ble lastet i dag.

Regner med pakken kommer i morgen, kanskje i dag, gleder meg!

Ikke helt heldig med leveringstiden men jeg håper den kommer frem i ett stykke :)

Det morsomme er at pakken veier bare 100g for mye til å sendes med vanlig post til postkontor, den må leveres på pall på døren.. Grensen er 35kg, uflaks : p

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...