pepsi1max Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Jeg Har lest litt om "Core Trening" det jeg lurte på da er hvor ofte burde jeg trene? annen hver dag? slik at jeg får en hviledag eller burde jeg kjøre på med hver dag? Lenke til kommentar
PetterK445 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Annenhver dag er det optimale med pause lørdag og sønda :-) MANDAG; ONSDAG ; FREDAG Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Når du trener har egentlig ingen ting å si så lenge du ikke trener samme muskelgruppe to dager etter hverandre på grunn av restitusjonen til musklene. Hvilke dager i uka du trener går for det samme, så lenge du har en hviledag mellom øktene, helger er til for brukes = Trening! Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Annenhver dag er det optimale med pause lørdag og sønda :-) MANDAG; ONSDAG ; FREDAG Fullt mulig å trene på lørdager og søndager, skal jeg si deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå