smort1 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Utaskjærs! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Nei. du kan vel ikke klage hvis du fikk en hel finværsdag! Bildet oppleves for meg noe høyretungt, tror bilde ville blitt mer balansert dersom du hadde unngått granbusken i forkant. Bildet tåler trolig også enda mer kontrast og mer fargemetning etter min smak Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 Nei. du kan vel ikke klage hvis du fikk en hel finværsdag! Bildet oppleves for meg noe høyretungt, tror bilde ville blitt mer balansert dersom du hadde unngått granbusken i forkant. Bildet tåler trolig også enda mer kontrast og mer fargemetning etter min smak Takker Svein! Var noget usikker på ymse her ja, så jeg forstår dine kommentarer/tips! Alltid greit med andres "syn på saken"! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Et flott landskap med bra bildekvalitet. Her har du jo mulighet til å lage et utall av bilder med forskjellig kuttinger. Jeg ville gått så langt frem jeg kunne og gjerne lavere, men det er mulig det er bratt her. Går du ned til huset i forgrunnen og også gjerne lenger ut er jo mulighetene nesten ubegrenset. Da er det bare å ta frem nistepakka og kaffen og vente på et vakkert kveldslys for her var det jo fint, veldig fint. Prøv å lage et panorama med kutt over forgrunnen og du vil se litt av hva jeg mener. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 PS. Sender med et forslag. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Et flott landskap med bra bildekvalitet. Her har du jo mulighet til å lage et utall av bilder med forskjellig kuttinger. Jeg ville gått så langt frem jeg kunne og gjerne lavere, men det er mulig det er bratt her. Går du ned til huset i forgrunnen og også gjerne lenger ut er jo mulighetene nesten ubegrenset. Da er det bare å ta frem nistepakka og kaffen og vente på et vakkert kveldslys for her var det jo fint, veldig fint. Prøv å lage et panorama med kutt over forgrunnen og du vil se litt av hva jeg mener. Takker, Harald! Ser klart det du nevner her , og har også prøvd, å lage noen andre utsnitt. Noenlunde likt ditt forslag i den andre posten din... Det var veldig bratt rett ned fra standpunktet her, men som du sier, noen titalls meter lenger fremme kommer en til nesten nede i vannflata..., skal huske dette til neste tur der ute ja.... Endret 18. oktober 2012 av smort1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg