Skyggelaus Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Hei For et par måneder siden gikk jeg til anskaffelse av en 32" LG TV som jeg så langt er svært fornøyd med. Bildet er klart og skarpt, men de innebygde høyttalerne er ganske mye dårligere enn de som satt i den forrige TVen, så derfor er jeg nå på utkikk etter noen nye som kan erstatte disse. Siden jeg har null peiling på sånt tar jeg sjansen på å spørre folk her på forumet om dere har noen anbefalinger og generelle tips til hva som er bra og hva som ikke er fult så bra. På grunn av plass og plassering av TVen frister det mest med en 2.1 setup, og da en som låter bra i både spill, film, og kanskje også musikk en gang i blant (går mest i black/doom/symfonisk metal, with the occasional Beethoven og Penderecki). Budsjettet er maks 2000kr, og jeg vil helst kjøpe fra enten Komplett, DustinHome eller Elkjøp. For øyeblikket frister denne veldig, men som sagt har jeg omtrent null peiling på det her, så hjelp er mer enn velkommen. Endret 17. oktober 2012 av Skyggelaus Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Dropp soundbar. Ta denne i stedet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=746826 Du trenger ikke bruke mer enn 2 høytallere+sub heller. Dette er nok det eneste systemet man kan anbefale under 5000,-, og kanskje litt høyere også. Den dagen du har lyst på surround så er det bare å plugge til de andre. Normalt så koster dette setter rundt 3000,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå