BernNBD Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hei! Jeg er en student og er med i et prosjekt som handler om "feil i nye elektriske anlegg i Norge". Det skal utarbeides en rapport som kommer med et forslag til forbedring av sikkerhet rundt nye elektriske anlegg. Det skal også vurderes hvilke kostnader og eventuelle besparelser anbefalingene medfører. Anbefalingene skal minske antall feil gjort av elektrikere og derfor spare penger til forsikringselskapene som utbetaler millioner pga brann ved elektrisk årsak. Viser til linken som ble publiser av dere(FG) som peker mot det: http://fgsikring.no/no/Nytt-fra-FG/Rekordstore-utbetalinger-etter-branner/ Det finnes lite informasjon om dette på nettet og veldig generelt rundt årsakene. Jeg lurer på om dere kan hjelpe meg med prosjektet mitt. Jeg trenger et sted der jeg kan hente reelle fakta om hvor mye det egentlig koster å betale for disse elektro feilene slik at jeg kan basere mine vurderinger ut ifra det. Setter stor pris på et svar fra dere og gjene en pekepinn hvem jeg kan kontakte. Mvh, Nikolai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå