Cuneax Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Nå vet vi hvilket land du kan skylde på når du drukner i søppelpost. Dette er det verste spam-landet Lenke til kommentar
greenman Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Etter en undersøkelse Cisco gjennomførte viste det at 85% av all mail er spam. Takk gud for spamfiltre! Lenke til kommentar
paiduden Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Etter en undersøkelse Cisco gjennomførte viste det at 85% av all mail er spam. Takk gud for spamfiltre! Ja er enig der Bibow men mye spam kommer også igjenom spamfiltere eller hadde vi jo ikke fått spampost i det hele tatt Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg er ikke så overasket over at India er så høyt oppe, nettopp pga. kunnskaper om IT sikkerhet. Det jeg lurer på er hvorfor Italia er så høyt oppe... Lenke til kommentar
johanf Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 På min Google-konto, er det eneste tegnet på at jeg får spam, antall uleste mailer som ligger i spam-folderen. Nå er den oppe i 461. 1 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 På min Google-konto, er det eneste tegnet på at jeg får spam, antall uleste mailer som ligger i spam-folderen. Nå er den oppe i 461. Det er rimelig mye spam på 30 dager. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Det er rimelig mye spam på 30 dager. Det er det, men som sagt så legger jeg ikke merke til den. Lenke til kommentar
Bengt Who Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Bedriften vår sender ut månedlig rapport, og kun 2% av trafikken er godkjente e-poster. Virus finnes knapt men det er ekstremt mye spam. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 På min Google-konto, er det eneste tegnet på at jeg får spam, antall uleste mailer som ligger i spam-folderen. Nå er den oppe i 461. Det er rimelig mye spam på 30 dager. Det var veldig mye, får ikke mer en ett par om dagen max. Men er ikke lenge siden det var en artikkel om en spam "server" som ble tatt ned ? Før den ble satt ut av drift hadde jeg lett 10 stk om dagen Lenke til kommentar
G Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Det betyr vel nesten ingenting om man kutter internett vekk fra India. Når SPAM er så velfordelt omkring i verden, så har det i praksis nesten null å si om India stoppet å sende SPAM'en. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 for et år siden var det USA og RUSSLAND som tronet listen. At denne listen ikke nevner Russland får meg til å tvile på troverdigheten. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 for et år siden var det USA og RUSSLAND som tronet listen.At denne listen ikke nevner Russland får meg til å tvile på troverdigheten. Du husker vel hva som skjedde med russlands største spam konge??? Han ble bare funnet død en dag. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå