Zemeckis Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hei Jeg skal ha meg ny mobil,og har sett på en del tester og priser av forskjellige mobiler.Skal ha en til 2000kr max.Så da lurte jeg på om Nokia 3100 er et godt valg for mine bruksområder.Ønsker at den mobil jeg skal ha er lett,liten,fargeskjerm,mms,java,polyfoniske ringetoner,enkel i bruk og ha kamera som tilbehør.Vil Nokia 3100 pass for meg da?Håper på god hjelp :wink: Og er det sånn picture phonebook funksjon som viser med et bilde hvem som ringer som f.eks SE T68i? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg skulle kjøpe meg en mobil for en stund siden, og jeg valgte Siemens M55. Konge telefon, har kamera til den også, bra kvalitet! Koster 1785,- på www.mpx.no ! Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 ville heller valgt nokia 3100 siden nokia kommer med fun camera snart, syns d ser litt bedre ut enn det til siemens Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 ville heller valgt nokia 3100 siden nokia kommer med fun camera snart, syns d ser litt bedre ut enn det til siemens Tenkte på noe sånt jeg og. Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg ville også kjøpt 3100 hvis jeg skulle hatt mobil til den prisen... Legger du på litt får du T610! Men det er mye å betale for en telefon, så 3100 er vel et bra valg. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Syns M55 er mye stiligere, men bortsett fra det (som i tillegg er min egen personlige mening) så er det vel liten forskjell. Nokiaen har bedre oppløsning på skjermen... 3100 har dårligere polyfoniske ringetoner. Ville valgt M55! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå