Arodem Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 BioWare har annonsert detaljer om hva gratisspillere må gi avkall på. Les hele saken Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Historie delen var det beste med spillet uansett, når historien tok slutt var det ikke noe særlig spill igjen synes jeg. Jeg vil tipse om Bounty Hunter og Agent.... absolutt de morsomste og beste historiene i spillet 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Mikrotransaksjoner er bull! Trist at de måtte gå den veien.. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Bare tre warzones, tre belønninger fra flashpoints og tre romoppdrag pr uke? Med tanke på at jeg i gjennomsnitt hadde null av dem pr uke gjør det meg ikke en dritt. Det største problemt er vel heller at jeg mer enn gjerne hadde beholdt abonnentet om spillet ikke hadde vært ræva. Det eneste interessante er historiene, og de er gratis. Way to go, BioWare... Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 zzZZZZz... next! 1 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 zzZZZZz... next! zzZZZZzz....get out! 9 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 first f2p men blei trial versjon med ingen level limit spillet hadde potensial men dei vil ikkje at det skal bli bra når dei bruker oppskrift osm er 5 år gammel... Lenke til kommentar
Rune.4156 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Jeg synes det er fint at dette lar folk levle karakterer til 50 uten å måtte betale abbonoment. Det tar som regel en stund, særlig hvis du kjører flere klasser. De fleste som spiller slutter rundt nivå 30. BioWare håper nok å fange disse inn igjen. Jeg vil nok spille noe når det går F2P. Tre flashpoints osv. i uka høres greit ut for meg. For å være ærlig er det slitsomt å gjøre noe særlig mer enn det. Men er dette per konto eller per karakter? Lenke til kommentar
garnok Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 mao så er alt som er verdt å ha med seg, gratis. Fint for meg. Jeg kunne tenkt å spille igjennom flere class story lines. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Spilte en sniper til 50 og kansellerte etter første måned. Ingenting som tyder på at jeg tar opp spillet selv med f2p. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Sith Warrior sin historie er ganske morsom. Lenke til kommentar
Maztermin Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 gikk lei av hele spillet etter noen uker. (aldri hvert noen stor starwars fan heller). det var moro første uken, så ble det bare kjedelig. for mye av det samme, alt tok for lang tid. Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Synd de ikke laget Kotor3, slik de lovet, isteden for å gi oss denne mmo dritten. 1 Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Synes det er greit at folk får levle til 50 uten å betale, da det var denne delen av spillet som var bra. Jeg levlet opp til 50 med BH, kul storyline, men rævva kompanjonger synes jeg. Det var aldri noe poeng å bruke noen andre enn den første jeg fikk. Men etter lvl 50 så møter man antiklimakset og må begynne med "gear hunting" via hard modes, warzones etc.. repetitivt og dødskjedelig. Og "space missions" var jo triste greier, det fantes bare 3-4 av dem og de kom på ny i vanskeligere grader etterhvert. Synd men de tok noen feil designvalg synes jeg. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 first f2p men blei trial versjon med ingen level limit spillet hadde potensial men dei vil ikkje at det skal bli bra når dei bruker oppskrift osm er 5 år gammel... Samme tidspunkt har vi Project eternity, og Jrpg spill som går enda lenger bak,.-------......----- Den må du utdype deg litt mere i.. Retro City Rampage har nettop laget sin egen verisjon av nintendo spill med nesten samme kvalitet, spillet selger bra, ?? kan du nå fortelle meg om den 5 år gamle oppskriften ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå