Gjest PingPangbv Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Altså, de nyere flatskjermene til PC, er det store forskjeller mellom dem (f. eks. BENQ som Stiano519 viste til) og den typen som jeg har (Samsung gh20ws) mtp grafikk? Lønner deg seg, når man kjøper ny stasjonær, å kjøpe skjerm for å få maksimal gamingopplevelse? EDIT: Skjermnavn Du vil antageligvis få skarpere farger og bedre kontrastforhold som gjør at du vil få et mer korrekt bilde gjengitt på skjermen. Har en kompis av meg som jeg ofte spiller Battlefield 3 med. Han kjører et gtx 660ti med en 3570k og har ingen framerate-problemer, men skjermen hans er gammel og har dårlig kontrastforhold slik at når han går inn i mørke bygninger eller mørke områder så blir det veldig vanskelig for han å se en fiende som sitter i et mørkt hjørne for eksempel. Dette ødelegger selvsagt litt av spillgelden. Så hvis du har råd så mener jeg at det er bare å kjøre på siden det er et så godt tilbud også. Lenke til kommentar
frisbeeboy Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Altså, de nyere flatskjermene til PC, er det store forskjeller mellom dem (f. eks. BENQ som Stiano519 viste til) og den typen som jeg har (Samsung gh20ws) mtp grafikk? Lønner deg seg, når man kjøper ny stasjonær, å kjøpe skjerm for å få maksimal gamingopplevelse? EDIT: Skjermnavn Du vil antageligvis få skarpere farger og bedre kontrastforhold som gjør at du vil få et mer korrekt bilde gjengitt på skjermen. Har en kompis av meg som jeg ofte spiller Battlefield 3 med. Han kjører et gtx 660ti med en 3570k og har ingen framerate-problemer, men skjermen hans er gammel og har dårlig kontrastforhold slik at når han går inn i mørke bygninger eller mørke områder så blir det veldig vanskelig for han å se en fiende som sitter i et mørkt hjørne for eksempel. Dette ødelegger selvsagt litt av spillgelden. Så hvis du har råd så mener jeg at det er bare å kjøre på siden det er et så godt tilbud også. Nettopp, det var det jeg lurte på Da slenger jeg på den skjermen som ble anbefalt - BenQ 24" LED GL2450HM. Jeg vil jo ikke at skjermen skal få meg til å tro at PCen er dårligere enn det den egentlig er! Tusen takk for rask og utrolig bra hjelp! Da har jeg kommet i mål Lenke til kommentar
frisbeeboy Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2012 Nå er alt bestilt Lenke til kommentar
Stiano519 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Nå er alt bestilt Gratulere med ny pc som kjæm da Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 XFX-forsyningen er produsert av Seasonic, akkurat som Silver Poweren er. Så det er ingen dårlig PSU, om det var derfor det ble oppfordret til bytte. Om det var snakk om kapasiteten, så kan den greit håndtere det oppsettet, men med overklokking og SLI så kan 550W godt bli litt snaut. Trudde det var XXX versjonen som var produsert av Seasonic eg ? Litt sent svar, men alle XFX sine forsyninger er produsert av Seasonic. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Har du link på det ? Lenke til kommentar
frisbeeboy Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 Nå er alt bestilt Gratulere med ny pc som kjæm da Tusen takk Henta den på onsdag, kjempefornøyd. Har fått prima hjelp!! Takk skal dere ha - dette er helt rått sammenliknet med gamlepcen Dell XPS 420 Lenke til kommentar
kimare Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Har du link på det ? Gammel tråd i tilfelle du ikke fant/ fikk lenka. Her er en. http://whirlpool.net.au/wiki/psu_manufacturers Lenke til kommentar
Ole111 Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Haha skjønner ikke hvorfor du bruker 11k på en så middels gaming pc når du kan legge på 1k og få en mye MYE bedre konfigurerings pc på komplett! Dette er mitt setup som jeg skal ha men jeg lurer på en ting, om dette kan dra battlefield3 og crysis 3 på full graffik uten noe lag!? Varenr.:779815 AMD's 2 Games for Free (Voucher) Støtsikker PC-eske Corsair Carbide 300R Midi Tower OEM Silver Power SP-S850 850W PSU Intel® Core i7-2700K Processor Intel® High Performance Liquid Cooling ASUS P8Z77-V PRO, Socket-1155 Kingston DDR3 HyperX blu 1600MHz 16GB ASUS GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA Seagate Barracuda® 1TB WD AV-GP 1TB Lite-On Blu-Ray Writer iHBS112 ROCCAT Isku Illuminated Gaming Keyboard Acer 24" LED G246HLBbid Skjermkabel HDMI-DVI M/M 5 m ASUS ROG Xonar Phoebus Logitech OEM S-120 2.0 høyttaler ASUS PCE-N53 11n N600 PCI-E Adapter MS ROYALTY Win 8 Nordic MS COA Win 8 Nordic Garanti 3 år - Sende inn Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Liker hvordan folk drar opp igjen gamle tråder 1 Lenke til kommentar
ToxXicBleed Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 jeg ville hatt denne istedenfor: Corsair AX 860i, 860W PSU mye mye bedre Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Den koster jo mye mye mer også? Hvorfor har dere dratt opp denne? Lenke til kommentar
ToxXicBleed Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 @frekvens jaja, men det er fordi den er bedre Lenke til kommentar
MatsTF Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Haha skjønner ikke hvorfor du bruker 11k på en så middels gaming pc når du kan legge på 1k og få en mye MYE bedre konfigurerings pc på komplett! Dette er mitt setup som jeg skal ha men jeg lurer på en ting, om dette kan dra battlefield3 og crysis 3 på full graffik uten noe lag!? Varenr.:779815 AMD's 2 Games for Free (Voucher) Støtsikker PC-eske Corsair Carbide 300R Midi Tower OEM Silver Power SP-S850 850W PSU Intel® Core i7-2700K Professor Intel® High Performance Liquid Cooling ASUS P8Z77-V PRO, Socket-1155 Kingston DDR3 HyperX blu 1600MHz 16GB ASUS GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA Seagate Barracuda® 1TB WD AV-GP 1TB Lite-On Blu-Ray Writer iHBS112 ROCCAT Isku Illuminated Gaming Keyboard Acer 24" LED G246HLBbid Skjermkabel HDMI-DVI M/M 5 m ASUS ROG Xonar Phoebus Logitech OEM S-120 2.0 høyttaler ASUS PCE-N53 11n N600 PCI-E Adapter MS ROYALTY Win 8 Nordic MS COA Win 8 Nordic Garanti 3 år - Sende inn Den pc-en klarer ikke å kjøre Crysis 3 på full grafikk. Crysis 3 krever veldig mye, men battlefield 3 kan den kjøre med ca.45 - 70 fps på ultra. Jeg personelig ville ha tat 2 gtx 650 ti boost istedenfor en gtx 670. Gtx 650 boostene kjører BF3 med ca. 65 - 80 fps og de kister nesten det samme ( de er litt billigere ) Lenke til kommentar
toastcricket Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Vet denne allerede er løst, men: Tror du finner hovedkort til samme pris med 2 PCI-e stasjoner. Nå som du har 750w, kanskje du vil utvide med SLI senere men ellers helt topp oppsett PS. ta en titt på tråden jeg lagde for 4 dager siden Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) @frekvens jaja, men det er fordi den er bedre Den koster mer. Han er ikke noen entusiast. Det er ubødvendig å sløse penger på PSU, noe som jeg har lagt merke til i ettertid Endret 15. mai 2013 av Frekvens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå