Lapette Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg har, som det står under; AMD Athlon XP 1800+ MSI Kt3 Ultra 2 R Msi GF 4800SE og 512 MB DDR ram Jeg lurer på hvor lenge dette vil holde..(?) Jeg har ikke hatt noe problemer med å spille spill ennå, men en dag må jo dagen komme.. Blir det DOOM III som blir det første spillet dataen min er for dårlig til å spille? Og hva burde jeg i såfall prioritere innen oppgraderinger.. Har begrenset med penger, men ikke SÅÅÅ begrenset :wink: Takk for hjelp -Lapette Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 cpuen kommer til å holde deg igjen om ikke så alt for lenge. selv om du hadde Radeon 9800 pro og spilte et nytt spill på max instillinger ville det lagget pga av cpuen. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Og hva burde jeg i såfall prioritere innen oppgraderinger.. Har begrenset med penger, men ikke SÅÅÅ begrenset :wink: Ca. hvor mye??? Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 kjøp athlon xp2500, 512 ddr til? bedre gfx etterhvert Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Ca 5000kr, eller noe i den dur.. Tror jeg.. Mulig.. kanskje... Takk for hjelpen alle 8) 8) 8) Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Det kommer jo helt an på hva skal bruke maskina til, hvor lenge den "holder". Godt mulig du får kjørt doom3 oxo, men da uten de beste innstillingene for å si det sånn... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Vent med og oppgradere til du har eit spel som LAGGER årtlig Sett oppløysinga ned litt, og spel vidre! Etter du har gjort det, skift ut komponenter, for da har tiden jobba for deg, og du får bedre komponenter for samme pris. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Enig mer Cornel, en slik PC fungerer jo utrolig bra til alle spillene i dag, se heller på oppgraderinger til nyåret! Lenke til kommentar
all right Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg ville kjøpt en litt større prosessor,men ikke en professor husk det. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Dette holder flott det! Jeg ville iallefall ikke kjøpt noe nytt NÅ. Vent til du faktisk får tak i et spill du Virkelig vil spille og som det lagger i, DA ville jeg oppgradert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå