Stiano519 Skrevet 17. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Hei Jeg bestillte dette skjermkortet for en stund siden, for en pris av 2200kr: http://www.komplett....aspx?sku=760202 Og nå vil jeg spørre om noen har dette kortet? Isåfall kan dere si hvordan det er i tunge spill og annet? Takk for alle svar Endret 17. oktober 2012 av Stiano519 Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 17. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2012 Anantech er en fin side å sjekke ytelse for forskjellige skjermkort(gpu) såvel som cpu og ssd Du skal klare deg fint med det kortet (gitt at du ikke kjører flere skjermer). Lenke til kommentar
Stiano519 Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2012 Anantech er en fin side å sjekke ytelse for forskjellige skjermkort(gpu) såvel som cpu og ssd Du skal klare deg fint med det kortet (gitt at du ikke kjører flere skjermer). Men klarer det foreksempel skyrim, gw2, hitman absolution på ultra uten lagg? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2012 Anantech er en fin side å sjekke ytelse for forskjellige skjermkort(gpu) såvel som cpu og ssd Du skal klare deg fint med det kortet (gitt at du ikke kjører flere skjermer). Men klarer det foreksempel skyrim, gw2, hitman absolution på ultra uten lagg? Skyrim? Ja GW2? Ja Hitman Absolution? Umulig å si, men minstekravene tilsier at du skal klare det. 1 Lenke til kommentar
Stiano519 Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2012 Anantech er en fin side å sjekke ytelse for forskjellige skjermkort(gpu) såvel som cpu og ssd Du skal klare deg fint med det kortet (gitt at du ikke kjører flere skjermer). Men klarer det foreksempel skyrim, gw2, hitman absolution på ultra uten lagg? Skyrim? Ja GW2? Ja Hitman Absolution? Umulig å si, men minstekravene tilsier at du skal klare det. Crysis 3 da, visst du vet noe om specsene på det Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2012 Anantech er en fin side å sjekke ytelse for forskjellige skjermkort(gpu) såvel som cpu og ssd Du skal klare deg fint med det kortet (gitt at du ikke kjører flere skjermer). Men klarer det foreksempel skyrim, gw2, hitman absolution på ultra uten lagg? Skyrim? Ja GW2? Ja Hitman Absolution? Umulig å si, men minstekravene tilsier at du skal klare det. Crysis 3 da, visst du vet noe om specsene på det Du skal ikke spørre meg om flygende biler er allemannseie om 50 år når du først er i gang da? 3 Lenke til kommentar
Stiano519 Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2012 Anantech er en fin side å sjekke ytelse for forskjellige skjermkort(gpu) såvel som cpu og ssd Du skal klare deg fint med det kortet (gitt at du ikke kjører flere skjermer). Men klarer det foreksempel skyrim, gw2, hitman absolution på ultra uten lagg? Skyrim? Ja GW2? Ja Hitman Absolution? Umulig å si, men minstekravene tilsier at du skal klare det. Crysis 3 da, visst du vet noe om specsene på det Du skal ikke spørre meg om flygende biler er allemannseie om 50 år når du først er i gang da? Spurte bare om du visste kravene til Crysis 3 men ok? Takk for svar likevel Lenke til kommentar
Stiano519 Skrevet 6. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Skyrim? Ja GW2? Ja Hitman Absolution? Umulig å si, men minstekravene tilsier at du skal klare det. JEg spilte GW2 litt på ultra, og når jeg snudde meg noen ganger hakket det. Jeg skjønner ikke hvorfor, for dette skjermkortet skal jo være ganske bra: Opp i 83fps. pc specs: i7 3770 3,4 ghs8gb ram, sapphire radeon 7950, corsair 750 watt 80 gold pluss. takk for svar Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 JEg spilte GW2 litt på ultra, og når jeg snudde meg noen ganger hakket det. Jeg skjønner ikke hvorfor, for dette skjermkortet skal jo være ganske bra: Opp i 83fps. pc specs: i7 3770 3,4 ghs 8gb ram, sapphire radeon 7950, corsair 750 watt 80 gold pluss. takk for svar MMORPG, slike spill kjører aldri bra når man øker draw distance og samtidig endrer synsvinkel drastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå