mintolezon Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) I det siste har jeg sett mange øst europeere kjøre i polske, litauiske o.l. biler. Både varebiler og personbiler. Jeg er bare nysgjerrig fordi det jeg har forstått er at man kan kun bruke utenlandske biler i en viss periode hvis man reiser som turist. Tar jeg feil? Endret 17. oktober 2012 av mintolezon Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 I det siste har jeg sett mange øst europeere kjøre i polske, litauiske o.l. biler. Både varebiler og personbiler. Jeg er bare nysgjerrig fordi det jeg har forstått er at man kan kun bruke utenlandske biler i en viss periode hvis man reiser som turist. Tar jeg feil? Pendlere til Norge Pendler du fra utlandet til arbeid eller studier i Norge, kan du bruke utenlandsregistrert kjøretøy i Norge dersom du - pendler hver dag - oppholder deg i utlandet mer enn 185 dager i året Familie i utlandet Bor du sammen med ektefelle eller barn under 18 år i utlandet, kan du bruke utenlandsregistrert kjøretøy i Norge. Du må besøke ektefelle eller barn i utlandet jevnlig, normalt en gang i måneden. Lenke til kommentar
mintolezon Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 I det siste har jeg sett mange øst europeere kjøre i polske, litauiske o.l. biler. Både varebiler og personbiler. Jeg er bare nysgjerrig fordi det jeg har forstått er at man kan kun bruke utenlandske biler i en viss periode hvis man reiser som turist. Tar jeg feil? Pendlere til Norge Pendler du fra utlandet til arbeid eller studier i Norge, kan du bruke utenlandsregistrert kjøretøy i Norge dersom du - pendler hver dag - oppholder deg i utlandet mer enn 185 dager i året Familie i utlandet Bor du sammen med ektefelle eller barn under 18 år i utlandet, kan du bruke utenlandsregistrert kjøretøy i Norge. Du må besøke ektefelle eller barn i utlandet jevnlig, normalt en gang i måneden. Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå