RBW Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Lurer du på hvorfor statusoppdateringene dine gir mindre respons enn tidligere? Facebook nedprioriterer oppdateringene dine Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Snakk om grisk løsning om det var bevisst handling. 1 Lenke til kommentar
Fangs78 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 hm...Facebook sliter med å tjene penger fortsatt. Aksjen formelig raser på børsen... Er det mulig at facebook går adundas i løpet av de neste årene allikevel? 1 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Google+Ja? Nei? Eneste grunnen min er folka, alle holder til på face, derfor må jo jeg gjøre det samme. Men merker facebook har begynt å bli mindre "stas" for tida ja.. 2 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hadde gjerne byttet til Google+, men jeg bruker Facebook for å komme i kontakt med andre, ikke for å preike med meg selv. 2 Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hva med å bruke Google+ til å komme i kontakt med interresante folk, folk med de samme interessene som deg eller folk du kan lære av? Det skjer mye, mye spennende på Google+ som Facebookere ikke vet om. Lenge leve ignoransen :-) 1 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Deeeeeeeeeeeeet bruker jeg resten av internettet til. Facebook og lignende er for å holde kobling. 2 Lenke til kommentar
SigurdTN Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Må ærlig innrømme at alt i facebook-strømmen har blitt søppel. Det er ikke noe interessant, ingenting med innhold, ingenting som faktsik kommer fra venner. Alt er et eneste stort kaos av hva folk har klikket "Liker" på; eller evt. "send dette til 100 venner, ellers dør du i morgen"-type poster. Derfor Google+ fremfor Facebook! 1 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Skulle tro EA hadde tatt over Facebook. De prøver jo å tjene penger på alt mulig. 1 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Nå er det ikke bare Facern som har tapt seg. Google har også blitt MYE mindre nyttig enn før, faktisk så mange søppeltreff nå, antar Google har fått for mye cash i lomma si i det siste og dette har gått på bekostning av kvaliteten. Ja ja, vi begynner å få bedre alternativer så bruker litt mer Duck Duck Go som erstattning, blir ikke overrasket over at Facern holder samme trenden. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Syns det er for mange firmaer og nettsider som tar for mye etter ideen om "constraints" i designet sitt. Aktivt fjerne funksjonalitet eller "forenkle" produktet for ingen åpenbar eller praktisk grunn. Apple er store syndere på den fronten i mange aspekter, men de er jaggu meg ikke alene om mantraen. Se på sider som nettopp facebook og YouTube, som aktivt har fjernet evnen til å lage ditt "eget hjørne" i butikken. Husk deriblant facebook sin første inkarnasjon med faktiske profiler. Det var ikke så imponerende utført, men gud til mye funksjonalitet de bare rev ut når de gikk over til deres nye konsepter i stedet. YouTube hadde lignende med framsiden sin, men nå kan en altså ikke gjøre stort annet enn å stole på en klønete algoritme. 1 Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Kan ikke si at jeg har merket så mye til dette enda. Jeg bruker blant annet Facebook til å lese nyheter til alle de sidene jeg har "liked". Får med meg det aller meste av oppdateringer de gjør. Men, hadde vært fint om mange kunne byttet over til Google+ isteden. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Må ærlig innrømme at alt i facebook-strømmen har blitt søppel. Det er ikke noe interessant, ingenting med innhold, ingenting som faktsik kommer fra venner. Alt er et eneste stort kaos av hva folk har klikket "Liker" på; eller evt. "send dette til 100 venner, ellers dør du i morgen"-type poster.Derfor Google+ fremfor Facebook! Det krever litt jobb, men om du redigerer hva du abonnerer på fra "venner" kan du få strømmen til å bli 50-80% ting som du synes er verdt å ha der. Selv setter jeg å kun se "bare viktige" og type "viktige begivenheter" fra bekjente jeg ikke omgås ofte eller som jeg ikke synes gjør/sier interresante ting. Det blir ca 80% av folk jeg har lagt til. De som spammer "viktige" hendelser som egentlig ikke er det sier jeg opp abonement på oppdateringer fra. Endret 19. oktober 2012 av GullLars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå