Lauen Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Er det noen som vet når Netflix gir ut episoder i forhold til når de kommer i USA? Slik som at jeg vil se The Walking Dead, kan jeg se det det tidspunktet det kommer i USA (uten tidssone forskjell) eller må jeg vente til tidsforskjellen blir "riktig" (midt på natten i Norge da), eller blir det noe dritt, som TV i Norge da alt kommer et halvt år senere? Kanskje jeg kan slutte med visse andre metoder. også, når kommer Supernatural til Netflix Norge? Det kom visst i USA for mellom et halvt år - ett år siden. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Ut ifra det jeg har sett på Netflix så virker det som at de ligger flere år etter på sesonger. Eksempel er Dexter, hvor sist tilgjengelige sesong på Netflix er sesong 4 mens det er sesong 7 som går på TV for tiden. Her er episodene tilgjengelig en halvtime etter, i HD på torrents. Noe som gjør det meningsløst å betale for streaming, og man kan likesågodt bruke torrents igjen. Endret 17. oktober 2012 av TMB Lenke til kommentar
Lauen Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 Ja, jeg har hvertfall bestemt meg for å gå tilbake til gode gamle kat.ph . Netflix hadde altfor lite innhold i min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå