Gå til innhold

BK: Winter Wonderland II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pent :) Liker svart/hvitt. Passer godt til landskap med gård, gir litt tyngde og alvor til til den urnorske folkesjela - med bena godt plantet på jord, osv , hehe.. ;) Lurte litt på tåke og snø - var litt fremmed for meg. Ville spørre om det var snø og varmegrader, eller om det var noe du hadde laget i bilde. Men når jeg kom hjem i dag var det snø på fjelltoppene og mye tåke her og, så jeg spør ikke :)

Nydelig eventyrbilde forrige vinterbilde også :)

Lenke til kommentar

Dette her var skikkelig flott Jan Erik! Flott komposisnon hvor gjæret bølger seg innover i landskapet. Liker også at du har valgt SH. Frostrøyken over jordet gir en ekstra fornemmelse av kude.

Takker;)

Ble bra dette JE. Flott med SH og disen over jordet hevet bildet betraktelig. Sikkert fint farver også vil jeg tro.

Takker;)

Pent :) Liker svart/hvitt. Passer godt til landskap med gård, gir litt tyngde og alvor til til den urnorske folkesjela - med bena godt plantet på jord, osv , hehe.. ;) Lurte litt på tåke og snø - var litt fremmed for meg. Ville spørre om det var snø og varmegrader, eller om det var noe du hadde laget i bilde. Men når jeg kom hjem i dag var det snø på fjelltoppene og mye tåke her og, så jeg spør ikke :)

Nydelig eventyrbilde forrige vinterbilde også :)

Takker;) Fra ifjor vinter dette,så litt juks på en måte..hehe;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...