Jan Erik Engan Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Winter Wonderland II Bildet er fjernet. Beskrivelse: Også fra ifjor vinter.... Link til bildesiden Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Dette her var skikkelig flott Jan Erik! Flott komposisnon hvor gjæret bølger seg innover i landskapet. Liker også at du har valgt SH. Frostrøyken over jordet gir en ekstra fornemmelse av kude. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Ble bra dette JE. Flott med SH og disen over jordet hevet bildet betraktelig. Sikkert fint farver også vil jeg tro. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Pent Liker svart/hvitt. Passer godt til landskap med gård, gir litt tyngde og alvor til til den urnorske folkesjela - med bena godt plantet på jord, osv , hehe.. Lurte litt på tåke og snø - var litt fremmed for meg. Ville spørre om det var snø og varmegrader, eller om det var noe du hadde laget i bilde. Men når jeg kom hjem i dag var det snø på fjelltoppene og mye tåke her og, så jeg spør ikke Nydelig eventyrbilde forrige vinterbilde også Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 Dette her var skikkelig flott Jan Erik! Flott komposisnon hvor gjæret bølger seg innover i landskapet. Liker også at du har valgt SH. Frostrøyken over jordet gir en ekstra fornemmelse av kude. Takker;) Ble bra dette JE. Flott med SH og disen over jordet hevet bildet betraktelig. Sikkert fint farver også vil jeg tro. Takker;) Pent Liker svart/hvitt. Passer godt til landskap med gård, gir litt tyngde og alvor til til den urnorske folkesjela - med bena godt plantet på jord, osv , hehe.. Lurte litt på tåke og snø - var litt fremmed for meg. Ville spørre om det var snø og varmegrader, eller om det var noe du hadde laget i bilde. Men når jeg kom hjem i dag var det snø på fjelltoppene og mye tåke her og, så jeg spør ikke Nydelig eventyrbilde forrige vinterbilde også Takker;) Fra ifjor vinter dette,så litt juks på en måte..hehe;) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Bitende kaldt, men flott vinterbilde! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Fin og kald skildring! Funker bra i s/h! God 4'er! Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Velkomponert bilde med forgrunn som bidrar til god dybdeopplevelse. Finfin vinterfortelling. Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Liker også dette! Motivet kler sh. Flotte linjer Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Virkelig et flott vinterbilde, Jan Erik. Forgrunnen gjør seg veldig, og sørger for dybde. (ser min tidligere kommentar er borte; glemte jeg å klikke på svar, i fortumletheten..) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 Bitende kaldt, men flott vinterbilde! Takker;) Fin og kald skildring! Funker bra i s/h! God 4'er! Takker;) Velkomponert bilde med forgrunn som bidrar til god dybdeopplevelse. Finfin vinterfortelling. Takker;) Liker også dette! Motivet kler sh. Flotte linjer Takker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg