erik54 Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Er noe jævli irriterende med det kameaet ass.. kameraet "henger" liksom.. tar bildet *knips* så blir det et helt annet bilde enn det jeg tok.. blir liksom litt lenger unna. også blir det skurrete og sinnsykt ræva.. er det sånn på alle disse mobilene eller er det no feil med min?? Lenke til kommentar
Millionas Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 er sann på min oxo..det tar litt tid før den lagrer bilde, å når den først lagrer så zoomer den på en måte ut, å holde du ikke tlf stille 2-3 sec etter at du har tatt bilde blir det skurrete..men kan jo ikke forvente så mye av tlf kamera.. men skulle hatt et prog en kan zoome med.. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Speist..... Har dere nyeste software? Hvis ikke, flash telefonen. Det kan hjelpe. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 det er fordi det er dårlig fps på kameraet............ det er sånn med valig kamera og, men du merker det ikke fordi det er en mye bedre framerate..... Lenke til kommentar
jac Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Dette er et kjent problem med T610. Meget dårlig fps. Dette er påpekt i skikkelige tester av telefonen, men dessverre kryr det av dårlige tester som ikke påpeker dette. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Når du tar et bilde, kommer først bilde som viste på skjermen i det øyeblikket opp på skjermen. En brøkdel av ett sekund etterpå tar den det skikkelige bildet, som så vises på skjermen 2-3 sekund etterpå i den oppløsningen kameraet tar bildet (forminsket selvsagt). Bildene man tar med best oppløsning viser størst forskjell, men på pc blir de bra. At dette har så mye med fps hastighet å gjøre er deres ord, det skal ikke jeg ha på meg at jeg har sagt. Altså, grunnen til dette "problemet" er bare at skjermen viser ikke det egentlige fotografiet før etter et par sekund. Om dette kan fikses med en oppgradering er jeg usikker på, trodde egentlig ikke det - men det er selvsagt mulig det. På mandag leverer jeg min telefon inn til service for å bytte ut kamera, firmware og muligens skjerm og deksel, så jeg får se etter en uke hvordan den har forandret seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå