Torhild Jansen Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Høst. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Likte dette. En veldig god ro over bildet, behagelig og godt å se på. Fin speiling. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Fine farger, fin speiling. Fin flyt i bildet med skyer i start og slutt av digaonal i bildet. Fin innramming med fjell som forsterker diagonalen. Morsomme detaljer som feks. speilingen av badetrappen i en bue. Nydelig, som jeg ser det. Og er hva jeg kan bidra med Endret 17. oktober 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 Likte dette. En veldig god ro over bildet, behagelig og godt å se på. Fin speiling. Takker for en hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 Fine fareger, fin speiling. Fin flyt i bildet med skyer i start og slutt av digaonal i bildet. Fin innramming med fjell som forsterker innrammingen Morsomme detaljer som feks. speilingen av badetrappen i en bue. Nydelig, som jeg ser det. Og er hva jeg kan bidra med Takk skal du ha for en interessant kommentar Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Ja, nå er badesesongen for lengst over for de fleste. Fine høstfarger og flott speiling. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 Ja, nå er badesesongen for lengst over for de fleste. Fine høstfarger og flott speiling. Tusen takk for kommentaren Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Lekkert og glassklart! Grei komp, men mulig med et ørlite kutt både oppe og nede, kanskje.....! God 4'er uansett! 1 Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Et stemningsfullt foto med flott speilig og med et godt utsnitt. Likte dette !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg