Papirkurven Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Er jo bare og spørre google det. Lenke til kommentar
adder1972 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Virkelig noe av den største dritten jeg har prøvd. 80-tallsfilmer med VHS-kvalitet får jeg på pizza-sjappa nedi gata her. Er det virkelig noen som vil beholde Netflix etter prøveperioden??? Lenke til kommentar
claes Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Ja, hvorfor ikke. Det er masse innhold selv om alt ikke er helt nytt. De har sagt innholdet vil øke hele tiden og som man så med f.eks netflix i canada så var innholdet blitt doblet etter de første 12mnd. Det er jo bare å avslutte abonnementet om du ikke ser verdien i det. 79kr er ingenting i forhold til det jeg får ihvertfall. Man får jo se om det fortsetter å holde seg slikt. Lenke til kommentar
kak Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Jeg har testet Netflix i løpet av de første dagene og har funnet både mangler, problemer og selvfølgelig et forbedringspotensiale. Men det er mye positivt her også synes jeg. Les testen her: http://blog.kak.net/2012/10/20/netflix-er-lansert-i-norge-jeg-har-testet-tjenesten/ Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Syntes nå fremdeles hovedproblemet er de to viktigste tingene med en slik tjeneste, nemlig kvaliteten og utvalget.. At den norske utgaven ville få begrenset utvalg sjokkerer jo ikke, men det er jo fremdeles skuffende og kvaliteten syntes jeg har skuffet mest av alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Netflix var greit nok, men det er mye som ikke er tilgjengelig i HD, som burde vært det. F.eks er hele sesong 1 av Jericho i HD, mens sesong 2 er i SD. Det gir jo ikke mye mening. Mangel på engelske undertekster er også et stort problem for meg. Nå har jeg Netflix gratis ut 2012, så jeg får ta en vurdering om jeg vil fortsette da. Men det er veldig tvilsomt. Er mer håpefull til HBO Go som snart kommer. Endret 20. oktober 2012 av Kron Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 det jeg liker best med netflix er at det er tilgjenglig på alle mine ting bortsett fra linux laptopen. det betyr netflix på wii ps3 360 android (telefon og nettbrett) og pc. jeg er egentlig ganske fornøyd med utvalget også. og regner med at de seriene som ikke har alle eps får dette ettervert =) Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Er det mulighet for å bruke samme Netflix konto samtidig? At jeg for eksempel ser en film på pcen min fra Netflix mens broren min bruker samme konto og ser en annen? Eller blir det slik som med spotify at avspillingen da vil bli stoppet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Er det mulighet for å bruke samme Netflix konto samtidig? At jeg for eksempel ser en film på pcen min fra Netflix mens broren min bruker samme konto og ser en annen? Eller blir det slik som med spotify at avspillingen da vil bli stoppet? Jeg kan ihvertfall bekrefte at 2 kan bruke samme Netflix konto samtidig. Mer enn det har jeg ikke sjekket. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 I forhold til hvor bra jeg håpet Netflix skulle være, er jeg svært skuffet. Innholdet er ikke tilstede, og jeg tviler sterkt på at Netflix ikke vil ta over for den mest "truende" gruppen, piratene, om ikke innholdet mangedobles.. For meg er ikke Netflix intresangt før de klarer å levere nyeste seriene med nyeste epsiodene asap, samt filmer med minst DTS lyd, så jeg regner med jeg bare kan avslutte gratisperioden med en gang og aldri komme tilbake.. 2 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Vil bare si at engelske undertekster er her... Ser på Blue Mountain State nå.. Var noen som lurte. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 For en bedriten søkefunksjon. Jeg skal søke opp filmen "Gone baby gone", så jeg taster inn "Gone". Hele tittelen kommer opp som en forslag, så jeg trykker pil ned for å markere søkeforslaget så trykker jeg enter. Ingen søketreff. Ingen fuckings søketreff?! Så jeg taster inn "Gone" på nytt, og klikker deretter på det jævla søkeforslaget. Fortsatt ingen treff! Det siste jeg forsøkte var å taste inn hele driten manuelt. DA fungerte det endelig! Etter det fungerer det plutselig å skrive bare "Gone" også. Drit. Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Virkelig noe av den største dritten jeg har prøvd. 80-tallsfilmer med VHS-kvalitet får jeg på pizza-sjappa nedi gata her. Er det virkelig noen som vil beholde Netflix etter prøveperioden??? Hvis du virkelig får så dårlig kvalitet er det vel kanskje nettet ditt som det er noe galt med? Har selv strålende kvalitet 3 Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Hadde ingen problemer med å få den filmen på toppen både ved å skrive "gone" så enter, "gone" så en ned så enter, eller hele navnet. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Vi er frelst her hjemme. Det er prøvd ut både på Apple TV, (The New) iPad og iPhone. Det fungerer utmerket! Langt bedre enn jeg hadde drømt om. Når vi i tillegg har fått satt opp med amerikansk DNS har vi alt som trengs her i huset. I tillegg vil vi abonnere på HBO Nordic, da. Ved nyttår forsvinner Viasat Gull ut av vinduet her, for å si det på den måten! Lenke til kommentar
fenele Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Vi er frelst her hjemme. Det er prøvd ut både på Apple TV, (The New) iPad og iPhone. Det fungerer utmerket! Langt bedre enn jeg hadde drømt om. Når vi i tillegg har fått satt opp med amerikansk DNS har vi alt som trengs her i huset. I tillegg vil vi abonnere på HBO Nordic, da. Ved nyttår forsvinner Viasat Gull ut av vinduet her, for å si det på den måten! Så betaler du for norsk eller amerikansk Netflix? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Akkurat nå betaler jeg jo ingenting, men jeg er usikker på om jeg skal betale for den norske eller amerikanske. Jeg vil jo betale minst mulig, men samtidig bor jeg jo i Norge, og jeg har to barn som aller helst vil ha norsk tale - og dermed føler jeg at det for vår del er mest hensiktsmessig å betale de 79,- kr de krever her i landet. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Akkurat nå betaler jeg jo ingenting, men jeg er usikker på om jeg skal betale for den norske eller amerikanske. Jeg vil jo betale minst mulig, men samtidig bor jeg jo i Norge, og jeg har to barn som aller helst vil ha norsk tale - og dermed føler jeg at det for vår del er mest hensiktsmessig å betale de 79,- kr de krever her i landet. Når trialen din går ut kjøper du amerikansk Netflix. Da får du Unblock-Us + Netflix for 73,- som jeg skriver i denne posten. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Akkurat nå betaler jeg jo ingenting, men jeg er usikker på om jeg skal betale for den norske eller amerikanske. Jeg vil jo betale minst mulig, men samtidig bor jeg jo i Norge, og jeg har to barn som aller helst vil ha norsk tale - og dermed føler jeg at det for vår del er mest hensiktsmessig å betale de 79,- kr de krever her i landet. Når trialen din går ut kjøper du amerikansk Netflix. Da får du Unblock-Us + Netflix for 73,- som jeg skriver i denne posten. Jeg har lekt med tanken på det også, men jeg bestemmer meg når den tiden kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå