RBW Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Strømmer filmer og TV-serier rett hjem til deg. Nå er Netflix her Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Fikk enkelt netflix ut året gratis (spotify link) uten at jeg i det hele tatt har spotify. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 For folk med Spotify, klikk her. 3 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) For folk med Spotify, klikk her. Flott, var akkurat det jeg lurte på! Flott med Premium abonnement altså! Fin overraskelse, hvis jeg trives med Netflix og bildekvaliteten så blir jeg med videre. Endret 17. oktober 2012 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
JohnFl Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Har nå netflix og ser i New Release at det er bare gamle filmer der. Trudde dette skulle være bedre enn canaldigital, og tilogmed at nye filmene kommer tidligere enn platekompaniet og canaldigital. Er det ikke slik? Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Jeg lurer på hvor raskt serier blir tilgjengelig. Breaking Bad har gått hele sesong 5 i USA, men sesong 4 er den nyeste i netflix. Hvis materiale blir tilgjengelig like raskt som på TV i opprinnelseslandet, så er dette interessant, men hvis det tar så lang tid så er det nok mange som fortsetter å laste ned istedenfor. Spotify er veldig raskt på dette området, dermed er det populært. 1 Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Meget skuffet over utvalget. F.eks; Kun 4 sesonger av Dexter... De burdre skamme seg. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 For folk med Spotify, klikk her. Hvordan signer jeg opp med spotify? Logger jeg inn med en facebook som er koblet til kontoen? Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Skulle til å registrere meg, men så ser jeg at de bruker Silverlight. Da blir det ikke noe medlemskap på meg. Lenke til kommentar
lain Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Blir nok ikke noe netflix her i huset, ut over den gratis måneden, om de ikke får lagt til f.eks nyeste sesong av SoA. Fint å enkelt kunne finne en gammel film å titte på, om man ikke har noe annet fornuftig å se, men tvserie utvalget var noe dårlig, dvs, ikke utvalget i seg selv, men hvor up to date de er med episoder og sesonger. Lenke til kommentar
bjornoss Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hei Registrerte meg og skulle teste, men får bare feilmelding. Er det andre som har dette problemet? Har forsøkt både Chrome og Internet Explorer og forsøkt å installere Silverlight på nytt. Feilmeldingen: Elsker DRM :nei2: Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Jeg lurer på hvor raskt serier blir tilgjengelig. Breaking Bad har gått hele sesong 5 i USA, men sesong 4 er den nyeste i netflix. Hvis materiale blir tilgjengelig like raskt som på TV i opprinnelseslandet, så er dette interessant, men hvis det tar så lang tid så er det nok mange som fortsetter å laste ned istedenfor. Spotify er veldig raskt på dette området, dermed er det populært. Har lest at Vudu får gilmer og serier tilgjengelig minst 28 dager før Netflix. Så er litt bekymret når det gjelder den saken, tror det tar litt tid før ting blir tilgjengelig på Netflix. Det burde vi nesten ha fått svar på fra Netflix-representanten, angående Vudu og Netflix og hvor lang tid det tar før ting blir lagt ut. Lenke til kommentar
Lucifer24 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Skulle til å registrere meg for en prøveperiode, men dem krevde visakort for å registrere. Ok kan akseptere at dem vil ha legitimasjonsjon, men når dem atpåtil lover å trekke penger av korter mitt om jeg skulle komme til å avregistrere tjenesten for sent, da er det uaktuelt for min del. Sånt grenser vel strengt tatt til svindel. Etter endt prøveperiode så skal man blir spurt om man er fornøyd med produktet og om man ønsker å betale for det. Ikke automatisk bli trekt penger. 1 Lenke til kommentar
prn4 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 silverlight.. fail! Vi med Linux kan bare glemme det i allefall dersom de bruker strømmer med DRM, det støttes ikke av Moonlight. Sitter allerede i den båten med Altibox Chill. Please Silverenlighten me dersom jeg tar feil. Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 For folk med Spotify, klikk her. Har allerede en konto. Var ingen info når jeg opprettet den, om dette tilbudet. Kan jeg få linket min netflix-konto mot spotify-kontoen min? Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Skulle til å registrere meg for en prøveperiode, men dem krevde visakort for å registrere. Ok kan akseptere at dem vil ha legitimasjonsjon, men når dem atpåtil lover å trekke penger av korter mitt om jeg skulle komme til å avregistrere tjenesten for sent, da er det uaktuelt for min del. Sånt grenser vel strengt tatt til svindel. Etter endt prøveperiode så skal man blir spurt om man er fornøyd med produktet og om man ønsker å betale for det. Ikke automatisk bli trekt penger. Er ikke det vanlig praksis? Lenke til kommentar
claes Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Skulle til å registrere meg for en prøveperiode, men dem krevde visakort for å registrere. Ok kan akseptere at dem vil ha legitimasjonsjon, men når dem atpåtil lover å trekke penger av korter mitt om jeg skulle komme til å avregistrere tjenesten for sent, da er det uaktuelt for min del. Sånt grenser vel strengt tatt til svindel.Etter endt prøveperiode så skal man blir spurt om man er fornøyd med produktet og om man ønsker å betale for det. Ikke automatisk bli trekt penger. Ser ikke hvordan dette er i nærheten til svindel en gang. Hvorfor er det svindel at de begynner å ta seg betalt etter at prøveperioden, som de ikke engang trenger å gi deg, er over? 8 Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Jo, det har blitt ganske vanlig praksis. Det er jo berre og fjerne kortinformasjonen etter registeringa er fullført. Fin avtale med Spotify, greit med gratis. Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 For folk med Spotify, klikk her. Har allerede en konto. Var ingen info når jeg opprettet den, om dette tilbudet. Kan jeg få linket min netflix-konto mot spotify-kontoen min? Ringte 800-nummeret. Pratet med en amerikaner som sa at de skulle ordne meg gratis Netflix ut året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå