sinnaelgen Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Hadde man ikke noe lignede før også. Der var problemet at hvis man skulle følge med i utvalgte tråder , forum eller emner så fikk man for mange epost vasler. Gjerne minst 2 fra samme emne eller tråd Har man nå klart å få bukt med dette problemet ? For min del så får jeg forsatt alt for mange e-postvarsler fra samme tråd. ( d.v.s flere tråder ) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Hadde man ikke noe lignede før også. Der var problemet at hvis man skulle følge med i utvalgte tråder , forum eller emner så fikk man for mange epost vasler. Gjerne minst 2 fra samme emne eller tråd Har man nå klart å få bukt med dette problemet ? For min del så får jeg forsatt alt for mange e-postvarsler fra samme tråd. ( d.v.s flere tråder ) Du kan gå inn og endre innstillingene for varsler her. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 Hadde man ikke noe lignede før også. Der var problemet at hvis man skulle følge med i utvalgte tråder , forum eller emner så fikk man for mange epost vasler. Gjerne minst 2 fra samme emne eller tråd Har man nå klart å få bukt med dette problemet ? For min del så får jeg forsatt alt for mange e-postvarsler fra samme tråd. ( d.v.s flere tråder ) Du kan gå inn og endre innstillingene for varsler her. jeg kjenner til valgene der Derimot så har jeg ikke klar å få til noen optimale valg , når man skal få varsel for nye innlegg i tråder ,og oppretting av nye tråder i forskjellige emner samtidig som man kun skal få en epost Som sagt så har jeg tatt dette opp før uten at det hjalp Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Eg flytta tråden over her for at den andre held seg til emnet. Kan du forklare litt betre kva problemet er elgen? Får du fleire epostar på same emne eller innlegg? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 Faktisk begge deler. Nå er det sikkert noe som er krysset av feil problemet er at jeg ikke finner/ har ikke funnet ut av det jeg ramser opp tittel på de postene jeg har mottatt fler varsler fra og antall ( ca) vasler Bønder og statlig sponsing - 12 snedige ting du lurer på v 2 - 1 debatten om biff,bacon og klima -21 en samle tråd om de juridiske siden ved NRK avgiften - 4 guide : derfor bør du ikke kjøpe windows8 - 2 Ellers så får jeg enkelte melding om <navn> svarte i... og <navn> siterte et innlegg du skrev Da er <navn> samme person enkelte ganger har også samme varsel ( helt identiske ) kommet 2 ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå