Gå til innhold

Tilbakemeldinger til fotballforumet

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja. Kanskje vi kan bruke denne tråden til å komme med konstruktive tilbakemeldinger på hvordan utvikle forumet, i stedet for å gå oss videre inn i blindgaten rundt hvem som trollet hvem?

Enig. IcedInsanity: Hvis du har noen fordømt gode bevis på at jeg troller, send dem i PM. Jeg er ferdig med idiotien din nå.

Lenke til kommentar

Var jeg som samlet alle kampene i en tråd..fordi ingen hadde laget kamptråd til noen av de :). Ble en slags siste løsning for meg.

Enig i at det ble litt rotete, samtidig så ble det tolv sider med diskusjon ut av det, langt mer enn jeg tror det hadde blitt om det bare ble pratet i samletrådene?

Lenke til kommentar

Rotete.

Så du mener det er bedre å bruke samletrådene?

Hvor du samlet alle kampene i en?

Funker nok på en dag der det er mange på en gang, men hovedkampene bør fortsatt ha sin egen mener jeg.

Lørdags-kampene klokka 1600 i BPL kan jo samles i en?

Det var Alastor, ikke meg. Jeg er enig i at hovedkampene bør ha egen tråd, men da må folk bli flinkere til å opprette kamptråder.

Lenke til kommentar

Så du mener det er bedre å bruke samletrådene?

Det var Alastor, ikke meg. Jeg er enig i at hovedkampene bør ha egen tråd, men da må folk bli flinkere til å opprette kamptråder.

Alastor, Latias, Tittentei schmittentei.

For kamper som QPR - Norwich f.eks vil det være bedre enn å bruke puben.

Men jo, jeg prøver å lage kamptråder når jeg kan, men enten er jeg for sent ute eller så er jeg opptatt.

.. og noen ganger glemmer jeg det.

Lenke til kommentar

Jeg mener at de lagene som har flest supportere her inne, altså Chelsea, Liverpool, United, Arsenal, Tottenham og City(?) bør ha alle sine kamptråder separate. Men om f.eks. det er Norwich - Wigan osv. Så kan godt de kampene ha en samletråd da interessen rundt disse er vesentlig lavere. På den måten så slipper man å bruke klubbtrådene eller PL samletråden.

Lenke til kommentar

Nei, man kunne ha delt det opp i tre tråder.

Men problemet er at det mest sannsynlig ikke hadde dukket opp kamptråder uansett. Folk hadde pratet i samletrådene.

Jeg blir gal av tanken. De samletrådene er så uoversiktlige at jeg får helt mark. Spesielt bør vi unngå tråder som "Premier League pub" osv. Disse trådene gir vel snart serverne her overbelasting :xmas:

Ja, jeg vet. Samletråder er et ordentlig slit. Bare i dag har det vært 5-6 forskjellige temaer oppe i puben, og da skjønner jeg at det blir utrolig uoversiktlig. Tips til hvordan vi kan løse dette hadde vært flott.

Alastor, Latias, Tittentei schmittentei.

For kamper som QPR - Norwich f.eks vil det være bedre enn å bruke puben.

Men jo, jeg prøver å lage kamptråder når jeg kan, men enten er jeg for sent ute eller så er jeg opptatt.

.. og noen ganger glemmer jeg det.

Førsteposten trenger ikke å være noen enorme greier. Vet at folk før i tiden skrev milelange førsteinnlegg, men dette er strengt tatt ikke nødvendig. Holder i massevis å fortelle hvem som spiller og når kampen er.

Lenke til kommentar

Jeg mener at de lagene som har flest supportere her inne, altså Chelsea, Liverpool, United, Arsenal, Tottenham og City(?) bør ha alle sine kamptråder separate. Men om f.eks. det er Norwich - Wigan osv. Så kan godt de kampene ha en samletråd da interessen rundt disse er vesentlig lavere. På den måten så slipper man å bruke klubbtrådene eller PL samletråden.

Det er det mest ideelle ja, men vi trenger som nevnt folk som kan opprette tråder jevnlig. Av erfaring vet jeg at det blir masse mer liv med kamptråder der alle deltar enn om man bare snakker med medsupportere i samletråden.

Egentlig kan man vel si alle lag med supportere, vet jo at det er Everton og West Ham fans her inne.

Championship får enten ha sin egen "rundetråd" eller så får Blackburn-pjokken lage tråder som fy :p

Til Championship kan vi vel bare bruke Championship-puben? Folk må gjerne starte tråder hvis de vil, men det virker ikke som at interessen rundt den ligaen er så altfor stor.

Lenke til kommentar

Men problemet er at det mest sannsynlig ikke hadde dukket opp kamptråder uansett. Folk hadde pratet i samletrådene.

Ja, jeg vet. Samletråder er et ordentlig slit. Bare i dag har det vært 5-6 forskjellige temaer oppe i puben, og da skjønner jeg at det blir utrolig uoversiktlig. Tips til hvordan vi kan løse dette hadde vært flott.

Førsteposten trenger ikke å være noen enorme greier. Vet at folk før i tiden skrev milelange førsteinnlegg, men dette er strengt tatt ikke nødvendig. Holder i massevis å fortelle hvem som spiller og når kampen er.

Sånn som Emils nevnte, en samletråd for kamper som Queens Park Rangers - Wigan osv. Denne tråden hadde ikke blitt brukt så ofte, og overbelastning kan unngås. :xmas:

Videre synes jeg at det med kamptråder er en kjempelur idè. Dette synes jeg fungerer bedre enn de rotete "Pub"-ene med mange hundre sider, hvis ikke så mye som tusen.

Lenke til kommentar

Sånn som Emils nevnte, en samletråd for kamper som Queens Park Rangers - Wigan osv. Denne tråden hadde ikke blitt brukt så ofte, og overbelastning kan unngås. :xmas:

Videre synes jeg at det med kamptråder er en kjempelur idè. Dette synes jeg fungerer bedre enn de rotete "Pub"-ene med mange hundre sider, hvis ikke så mye som tusen.

Problemet med samletrådene er ikke bare at kampene blir diskutert der, men alle spesifikke diskusjoner havner også der. Sånne diskusjoner kan taes i egne tråder. Her om dagen splittet jeg ut ti sider med snakk om Hazard/ballgutten fra puben. Slike diskusjoner oppstår ukentlig, og de bør aller helst taes i egne tråder. Samletråder må kun brukes til generell snakk.

Lenke til kommentar

Det er det mest ideelle ja, men vi trenger som nevnt folk som kan opprette tråder jevnlig. Av erfaring vet jeg at det blir masse mer liv med kamptråder der alle deltar enn om man bare snakker med medsupportere i samletråden.

jeg prøver iallfall og opprette kamptråder hvor Chelsea er involvert. Pleier som regel å gjøre det på kampdagen når det ikke er stor kamp.

Så mange supportere som Liverpool og Arsenal har her inne, Tottenham har også noen. Så burde en klare å opprette en tråd. City kan få et problem, med mindre noen tar på seg ansvaret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...