Espp Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Dette skjedde: 1) Wilshere burde blitt utvist, ble ikke det. 2) Mcnair takler Wilshere som blir skadet, burde nok blitt utvist, ble ikke det. Rolls kaller der karma siden Wilshere ikke blir utvist, og på en måte er jeg enig. Det er verken et stygt eller urettferdig utsagn. Det fins mange eksempler på folk her inne som sier før eller etter kamp at "han skulle blitt knekt beina på" og mange andre eksempler. Jeg sier bare at jeg syns Rolls sin kommentar er berettiget, hvis han selv tror på karma, siden mange over har kommentert taklingen til McNair. Wilshere burde ikke vært på banen, og ville derfor ikke bli taklet. Rødt kort i begge situasjonene, ingen fikk det. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Nå må du slutte å leve på din høye hest. Det fins flere innlegg fra deg og andre fra Arsenal-leiren der de ønsker enkelte ufyselige spillere skadet. Sier man slikt selv, får man tåle at andre tar tilbake. Hvis jeg noen gang har ønsket en spiller skadet utenfor en kamptråd, så burde det også blitt slått ned på. Jeg prøver ikke å være et unntak for loven. Om jeg noen gang har "ønsket" en spiller skadet så har det i så tilfelle vært i kampens hete, og noe jeg selvfølgelig ikke ønsker egentlig. Men da tar jeg tilbake høye hest kommentaren min, for da er det i kampens hete du sier slike ting. Mener likevel at denne kommentaren fra Rolls ikke er spesielt stygg. Endret 28. november 2014 av Espp Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Skjønner ikke helt hvordan du klarer å vinkle det til provokasjon, DC. Det var helt innenfor det som ble diskutert og "karma" ble brukt til å referere til at han måtte av banen og ikke selve skadeomfanget. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Synes klubbtråder skal holde seg for god for provosrende innlegg som dette: Wilshere skulle ha blitt sendt av for lenge siden. Det der var karma Han refererte til at det var karma at en United spiller knakk ankelen til Wilshere. Når han også poster det i Arsenal tråden er det tydelig at det er bare for å provosere. Dette var bare et eksempel. Bare tull. Wilshere skulle vært utvist for sitt problem med temperament, og sånn sett en helt ok innlegg spør du meg. Taklingen var stygg fra McNair og kanskje burde han blitt sendt av. Hadde dommeren dømt riktig hadde ikke Wilshere skadet seg. Hadde jeg skrevet det innlegget hadde du kalt meg troll. Nei. Har kalt deg troll to ganger i kamptråder (kun der tror jeg) hvor du kommer med innlegg ment 100% for å provosere. Hadde du faktisk ment noen av de tingene du slenger ut i kamptrening, hadde du argumenter for det når folk hadde spurt hva du mener med det for eksempel. Når svarene uteblir og du turer videre med andre kommentarer tolker jeg det som ren trolling. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Dette skjedde: 1) Wilshere burde blitt utvist, ble ikke det. 2) Mcnair takler Wilshere som blir skadet, burde nok blitt utvist, ble ikke det. Rolls kaller der karma siden Wilshere ikke blir utvist, og på en måte er jeg enig. Det er verken et stygt eller urettferdig utsagn. Det fins mange eksempler på folk her inne som sier før eller etter kamp at "han skulle blitt knekt beina på" og mange andre eksempler. Jeg sier bare at jeg syns Rolls sin kommentar er berettiget, hvis han selv tror på karma, siden mange over har kommentert taklingen til McNair. Wilshere burde ikke vært på banen, og ville derfor ikke bli taklet. Rødt kort i begge situasjonene, ingen fikk det. Hør på hva du selv sier, da. På hvilken syk, forvridd måte er det karma? Hadde det vært karma hadde begge blitt uvist og ingen skadet. Du kan også si det er karma at McNair ikke fikk rødt fordi Wilshere ikke fikk det, men det er på ingen måte karma at WIlshere blir ute med brekt ankel i 4 måneder fordi han ikke ble utvist. Ærlig talt. "Wilshere burde ikke vært på banen, og ville derfor ikke bli taklet." så er det ikke han selv som bestemmer om han skal bli på banen? Skulle han gått av selv i frykt for ondt karma? Du kan bare fortsette å moralsk rettferdiggjøre bruken av ordet karma når en spiller blir skadet, men det høres like dumt ut hver gang. Endret 28. november 2014 av Dapper Chap Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Er innleggene mine helt usynlige for deg? Som sagt, "karma" ble ikke referert til skadeomfanget, men til at han måtte av og ikke fikk fullføre kampen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 Var en som lurte på om vi ikke kunne ha en ren pratetråd i PL-kategorien, hva tenker dere? Altså en tråd for fotballfolka der man kan snakke om andre ting enn fotball. Jeg er i hvert fall positiv til en slik tråd. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Akkurat det tror jeg er en god ide. Det gir oss muligheten til å kunne prate totalt OT uten at noen klager på det. Kjør på, så får vi se hvordan det utarter seg Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Men da skal den være kjemisk fritt for fotball!!! Asså! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Men da skal den være kjemisk fritt for fotball!!! Asså!At det kommer til å fungere har jeg liten tro på. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Tror det hadde vært bra å prøve det ut. Da kan vi få diskutere rosa el-biler i fred Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Jeg er positiv til dette. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 Vi gir det et forsøk her. Kom gjerne med innspill. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Begynner å bli lei all den OT-en enkelte medlemmer kommer med i andre klubbtråder og i kamptråder. Særlig enkelte Man Utd-fans kommer med "vitser" og andre småpirk som ikke gjør noe annet enn å provosere. Er ikke noe nytt fenomen dette, men det har eskalert i høst og da særlig fra et par brukere. 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Jeg har tatt meg av de få rapportene for trolling som har tikket inn i det siste. Det postes 70k+ innlegg på fotballforumet årlig, moderatorene har dessverre ikke kapasitet til å få med seg alt på egenhånd. Derfor er det viktig at det blir rapportert, som det ble i kveld, da blir vi lettere oppmerksomme på hva som foregår og kan lettere reagere. Hva angår kamptråder så er terskelen litt høyere. For det første så blir det ampert i kampens hete og for det andre så har ikke noen av lagene "enerett" på kamptråden. Litt knuffing der får man tåle. Det er ikke dermed sagt at OT og ren trolling er tillatt der heller. Igjen, rapporter inn eventuelle regelbrudd. Jeg ser sjeldent mer enn 2-3 rapporter fra fotballforumet i uka. Det er ingenting i forhold til at PL og Kamptråder er begge blant forumets fem største kategorier. Da er det ganske naturlig å anta at fotballfolk flest som oftest holder seg innenfor grensene. 2 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Har du behov for hjelp Latias så har vi hun klar på bakrommet..^^ 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Hvor er dette bakrommet sa du? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Må vist begynne å trolle litt igjen da.... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Hvor er dette bakrommet sa du? På Intra men kun Admin har nøklene til døra. Mods kan få innvilget dispensasjon for å kunne bruke utstyr som vi har der. Dog må søknad sendes inn i 3 eksempel, en på bokmål, en på nynorsk og en på samisk. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Må vist begynne å trolle litt igjen da.... Hehe! Dere får prøve å leve i lag, er jo bare fotball.. Livet er for kort til å bli fiende med noen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå