Gå til innhold

Tilbakemeldinger til fotballforumet

Latias

Anbefalte innlegg

Utrolig voksent iced. Nå har personangrep hvert den ene tingen man vil unngå her. At du backer opp det ikke det ene øyeblikket, for så å klage i det neste gir ingen mening. Hva jeg skriver her inne reflekterer på ingen måte hvem jeg er, selv om toppmeis tydeligvis tror det . Det er patetisk hvor lavt man kan synke i kampens hete.

Ja det er utrolig. Helt greit å gulpe opp poster der en godter seg max over at Utd blir bortdømt, fordi det samme ble gjort med din klubb x antall år siden,men da får du tåle å få noe igjen også. Vet det er sjelden iløpet av en sesong at du kan gjøre slikt med god grunn, men igjen..får tåle det du får tilbake også og ikke grine over hvor barnslige andre er når de skriver noe som du føler deg truffet av.

Fatter ikke at toppmeis sitt innlegg ble fjernet. Mer sannhet i ett innlegg skal en lete lenge etter. Men det blir jo slik, at sannheten blir for mye for noen å takle.

Og værsåsnill ikke kom med personangrep kortet igjen. Begynner å bli monotont.

Endret av IcedInsanity
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Aleks. Herregud, eg driter egentlig en lang marsj i både deg og denne diskusjonen. Eg skrev EN setning igår der eg sa at sannheten svir og folk har faen ikke andre ting å grine over enn den.

Blir alt for ofte dratt inn i piss som dere klarer å diskutere.

Klart det blir slettet men åpenbare troll lar dere herje fritt. GG

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Om man skal ha lov (i følge iced) å komme med personangrep hver gang noen jubler over andres nederlag beviser det strengt tatt hvor lavt nivå man holder. Man kan gjerne diskutere sak og komme med sine egne meninger, men om man har så lite å komme med at man føler seg nødt til å gå over på å angripe en person for å forsvare seg er det utrolig synd.

Det er uansett ikke noe sannhet i det som ble skrevet. Hverken du eller han kjenner meg, og kan på ingen måte si jeg er tilbakestående eller på nivå med en narkoman. Om man klarer å trekke slike paralleller ut fra et forum er man utrolig.

Du må uansett gi deg med det "troll" kortet du drar opp hele tiden. Alle meninger som går i mot deg er ikke forsøk på trolling. At du blir provosert over andres meninger er ikke deres feil.

Lenke til kommentar

Forskjell på å ha en mening og "ha en mening fordi du vet det provoserer" Emils. Og det "troll kortet" bruker eg der det er grunn til å bruke det, og ifølge andres utsagn så er jo du den rette å bruke det på..blandt andre.

Eg har heller aldri sagt du er på nivå med en narkoman etc, det var toppmeis's ord. Eg sa bare at sannheten svir, og den kommentaren var ikke nøyaktig myntet på det narkoman utsagnet til toppmeis om du trodde det. Aldri kalt deg en narkoman, kommer ikke til å gjøre det heller uansett hvilket "nivå" du mener eg ligger på.

Mye av det som stod i det innlegget som ble slettet mener eg det er sannhet i jo, kanskje ikke det med narkoman og det som gjerne var litt under beltestedet, men som du sier så kjenner eg deg ikke heller til å uttale meg om det.

Det eg vil få frem her er at når du sitter å godter deg over det som skjedde igår, så kunne du alltids holdt kjeft og holdt det for deg selv, men du valgte å poste det selvom du garantert visste at du ville få tyn for det. Og det er da eg mener du faen må tåle å få så hatten passer etterpå også, fordi du simpelthen visste hva du rotet i når du skrev det du skrev. Eg sier ikke at de angrepene toppmeis kom med mot deg var ok, men han ga deg en hårføner uansett og det som IKKE var angrep på deg som person må du tåle.

Var det eg mente, ingenting annet. Så om du trodde eg hev meg på "du er en narkis" toget så beklager eg det. Det var ikke meningen.

Endret av IcedInsanity
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Moderatormelding

Off-topic ble slettet. Og vi setter en strek for persondiskusjonen. Det er ikke imot forumets regler (les: retningslinjer) og ha kontrære og provoserende meninger, og det gjør deg ikke nødvendigvis til et troll.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Synes ikke noe om den hyppige splittingen fra kafè-tråder.

Altså, om man snakker i fotballpuben på 1-2 sider om hvem som er ligaens beste keeper og 4-5 brukere engasjerer seg er det strengt tatt ikke nødvendig å splitte. Slikt prat går over av seg selv.

Lenke til kommentar

Problemet med samletrådene er at de er lite inviterende for nye brukere, men behagelige for oss som har vært her en stund. Er det et stort problem at det dukker opp en ekstra tråd i mine innlegg? Jeg klarer fint å leve med det. Splittingen av diskusjonen rundt ligaens beste keeper førte vel for øvrig til mer diskusjon enn om den hadde blitt stående i fotballpuben.

• Liker 5
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...