Gå til innhold

Tilbakemeldinger til fotballforumet


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mange delte meninger, det er poenget mitt :). Og det handler om å finne en balanse. Pubben er til for småprat og øldrikking, ikke paneldebatt :p.

 

Dere kan si hva dere vil om aktivitet i egne tråder forresten - det er disse trådene som rekrutterer nye mennesker inn i fotballforumet (via google samt tek.no-sidene), og øker aktiviteten og gløden :). Ikke de store hovedtrådene. Det er i alle fall min påstand.

Lenke til kommentar

Utrolig voksent iced. Nå har personangrep hvert den ene tingen man vil unngå her. At du backer opp det ikke det ene øyeblikket, for så å klage i det neste gir ingen mening. Hva jeg skriver her inne reflekterer på ingen måte hvem jeg er, selv om toppmeis tydeligvis tror det . Det er patetisk hvor lavt man kan synke i kampens hete.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Ser at innlegget er fjernet nå, så da er det greit for min del. Om IcedInsanity synes det er greit, får det være han sitt problem.

 

Da kan du like gjerne fjerne selve sitatet også. Takhøyden her inne bør være relativt høy, spesielt i en kamp som den i går kveld, men det får være en grense for hvor langt man skal tøye strikken. Jeg synes allikevel lista for eventuelle advarsler bør være berettiget og godt overveid, i hvert fall der ting er skrevet i affekt.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Så langt jeg har forstått det så sa bare Emils at det var deilig at United røyk. Det må de greie å svelge når mange av de sier lignende om andre selv.

 

Nå var ikke mitt forrige innlegg myntet på Emils heller.

 

Affekt har vi vel vært innom før og funnet ut at ikke er noen god grunn til å bøye reglene?

 

Jeg synes det bør ha en viss innvirkning, og det er noe som må taes med i betraktningen. Men som jeg påpekte er det en grense, og går man over den er ikke affekt lenger en unnskyldning.

Lenke til kommentar

Så langt jeg har forstått det så sa bare Emils at det var deilig at United røyk. Det må de greie å svelge når mange av de sier lignende om andre selv. Affekt har vi vel vært innom før og funnet ut at ikke er noen god grunn til å bøye reglene?

nå... Han trollet nå rundt på sin Sedvanlige måte ved enhver anledning. Akkurat slik han klager på at andre gjør.

 

Igrunn greit å se den siste tiden at flere og flere her inne har gjennomskuet oppførselen hans.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

nå... Han trollet nå rundt på sin Sedvanlige måte ved enhver anledning. Akkurat slik han klager på at andre gjør.

 

Igrunn greit å se den siste tiden at flere og flere her inne har gjennomskuet oppførselen hans.

 

Herregud, hvis det jeg sa i går oppfattes som trolling er det faen meg labert nivå på hva som oppfattes som trolling. Jeg kan trekke frem eksempel: Chelsea - United, Stamford Bridge i fjor. Torres får et feilaktig rødt kort. Hva gjør United fansen? Selvfølgelig sier det er riktig. Når noe skjer i mot dem, som i går, og jeg faktisk prøver å ta igjen så oppfattes det som trolling?

 

Igjen, jeg sier det er deilig at United blir bortdømt for en gangs skyld. Når det samme skjedde med oss mot dere sist så var det faktisk kommentarer fra deres såkalte "saklige" supportere som sa det var FULT fortjent og bra at Chelsea ble bortdømt.

 

Det idiotiske her er at dere ikke tåler å få igjen med samme mynt dere gir hver jævla runde til alle andre klubber og da spesielt Chelsea i dette tilfellet. Listen skal ligge på samme nivå. Slik dere skriver og formulerer dere nå virker det som dere ønsker særbehandling og at United skal fredes mot at folk faktisk fryder seg over et slikt resultat.

 

Jeg kan virkelig ikke huske jeg sa noe som minnet om trolling i går. Jeg sa det var deilig at United ble bortdømt.

Endret av Emils.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Eg bare kommer med en forklaring på hvorfor du fikk kommentarer i går. Så vidt meg bekjent så forklarte eg bare en av de andre brukerne at du hadde for vane å holde på slik, så det var liten vits å bry seg om kommentarene dine.

 

Du mener at du ikke trollet? Da finner eg det særdeles snodig at du noen innlegg senere sier sånn ca følgende: "selvsagt var det ikke rødt kort."

 

Hvorfor skriver du da noe annet rett foran, om det ikke er for å trolle i vei som vanlig?

Lenke til kommentar

Skjærer på ingen måte alle over en kam. Jeg prøver ikke å generalisere når jeg laget et eksempel. Jeg husket bare at det var flere som kom med den kommentaren, selv om det ikke var alle.

 

Jotun: Dine ord. Det var ikke et forsøk på trolling. Det var ment som et lite stikk mot nettopp det som skjedde i eksemplet mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...