Entertabz Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 noen som er interresert i og bli Raffet ? Så lenge du kjøper vanilla wow og gametime så kan jeg dekke mounts rare/epic og nok til og begynne med skills/proff's + at begge får: - 300% exp - Skill som kan teleportere til hverandre jeg får dobbel mount som begge kan bruke jeg kan garantere 5-6 lvl 80's innen tiden er brukt opp Noen få krav er at du er moden, alder spiller ingen rolle At du setter av mye tid til og spille, helst 6-8 timer hver dag At du ikke loker/kødder mye mens vi skal lvle chars men vanilla wow er jo ikke nok til og spille mye, så du burde kjøpe BC og WotLK senere. Alt i alt kommer til og koste rundt 500-600kr Battle chest tror jeg koster 150-160kr WotLK koster vel rundt 200kr og 2 måneder gametime(som du trenger for og aktivere raf) koster 200-250kr Lenke til kommentar
SAved Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Du har en spesiell server I tankene da eller? Lenke til kommentar
Entertabz Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 Du har en spesiell server I tankene da eller? nei, jeg er fleksibel, men helst sylvanas da Lenke til kommentar
Shrek420 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 WotLK er inkludert i battlechest nå så det blir kansje litt billigere en 500-600 kr. (6-8 timer hver dag er vel kansje litt i overkant og?) Lenke til kommentar
Entertabz Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 WotLK er inkludert i battlechest nå så det blir kansje litt billigere en 500-600 kr. (6-8 timer hver dag er vel kansje litt i overkant og?) oja, visste ikke at WotlK var inkludert men jeg synes ikke 6-8 timer er i overkant, da får vi utnyttet det mest. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Dekker du alle kostnadene så kan jeg RAF'e så mye du vil. PM hvis du er interessert. (Har erfaring med WoW helt fra 2005, med alle klasser i max level, så det blir ikke noe problem. Jeg vet hva jeg driver med.) Jeg er fleksibel på server og class. Endret 19. oktober 2012 av Romis Lenke til kommentar
Entertabz Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 Dekker du alle kostnadene så kan jeg RAF'e så mye du vil. PM hvis du er interessert. (Har erfaring med WoW helt fra 2005, med alle klasser i max level, så det blir ikke noe problem. Jeg vet hva jeg driver med.) Jeg er fleksibel på server og class. Jeg kan dekke alle In-Game kostnader hvertfal, kan hende jeg kunne fått kjøpt en digital battle chest Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Dekker du alle kostnadene så kan jeg RAF'e så mye du vil. PM hvis du er interessert. (Har erfaring med WoW helt fra 2005, med alle klasser i max level, så det blir ikke noe problem. Jeg vet hva jeg driver med.) Jeg er fleksibel på server og class. Jeg kan dekke alle In-Game kostnader hvertfal, kan hende jeg kunne fått kjøpt en digital battle chest Hvis ikke du får tak i noen som er villig til å betale, så si ifra hvis du vil spandere en på meg. (Jobber som lærling skjønner du, og I Oslo appåtil. Ikke mye penger igjen til overs når alt kommer til alt.) Lenke til kommentar
Entertabz Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 Dekker du alle kostnadene så kan jeg RAF'e så mye du vil. PM hvis du er interessert. (Har erfaring med WoW helt fra 2005, med alle klasser i max level, så det blir ikke noe problem. Jeg vet hva jeg driver med.) Jeg er fleksibel på server og class. Jeg kan dekke alle In-Game kostnader hvertfal, kan hende jeg kunne fått kjøpt en digital battle chest Hvis ikke du får tak i noen som er villig til å betale, så si ifra hvis du vil spandere en på meg. (Jobber som lærling skjønner du, og I Oslo appåtil. Ikke mye penger igjen til overs når alt kommer til alt.) Koster bare 5€ denne uken for battle-chest så jeg kan godt betale det for deg. Har du mulighet for og betale for gametime selv ? Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Er virkelig wow så artig? Sette av 8 timer hver dag? hva med.... hva med Besøke en venn, se en film, spille litt andre spill, besøke familie, ut på byen, tilbringe tid med dama? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Det å sette av 6-8 timer dagen er for å få lvl opp chars til 80 da. Hva er så mye bedre med å sløse tid på se en film, besøke familie eller dra ut på byen? Det er vel ikke noe "bedre" tidsfordriv dette, man bruker tiden som man vil selv Lenke til kommentar
Entertabz Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2012 Er virkelig wow så artig? Sette av 8 timer hver dag? hva med.... hva med Besøke en venn, se en film, spille litt andre spill, besøke familie, ut på byen, tilbringe tid med dama? Jeg hater familien min, bor langt unna byen, dessuten har jeg nesten ikke noe penger, er med venner hver dag og ser ofte på film. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Er virkelig wow så artig? Sette av 8 timer hver dag? hva med.... hva med Besøke en venn, se en film, spille litt andre spill, besøke familie, ut på byen, tilbringe tid med dama? eller bare gi faen i å legge seg opp i hva andre bruker tiden sin til å bry deg om ditt eget liv, tydligvis så virker det ikke som om du ikke har så mye å gjøre selv , med tanke på at du sitter her å skriver sånt... Endret 4. november 2012 av MrDarkey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå