MorganGaming Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 hei. skal på lan til helga og lurte da på hvilken butikk disse energi drikkene er billigst. Monster (grønne) = Burn (orginalen) = Urge intense (red sting) = Mad croc = et lite skjema bare Lenke til kommentar
greenman Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Er nok ikke mer en +/- to-tre kroners forskjell, så med mindre du har planer om å kjøpe flere paller vil du nok ikke spare mer enn en tier eller to. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Vet du hva den aller beste energidrikken er? Vann + frisk luft Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 Vet du hva den aller beste energidrikken er? Vann + frisk luft nei faktisk ikke, sjokolademelk er den beste måten og få i seg energi, men jeg og masse melk blir bare masse fjerting, og vi skal tross alt overleve inne på et lite rom! Er nok ikke mer en +/- to-tre kroners forskjell, så med mindre du har planer om å kjøpe flere paller vil du nok ikke spare mer enn en tier eller to. skal bruke en god del penger, og penger spart er penger vel bevart. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Europris har en Red Bull -klone som koster 10,- + pant pr. 0,33-boks. Heter Hurricane tror jeg og er den billigste. Men har du vurdert sort kaffe? koffeininnholdet på en norsk sort kaffe er betydelig mer enn hva som er lov i energidrikker XD -frank Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 jeg elsker kaffe, men for mye blir lakserende (dritemiddel kort sagt) og jeg vil sitte foran skjermen så lenge som mulig av gangen Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Må drikke ekstreme mengder før det blir lakserende. En liter energidrikk inneholder 320 milligram koffein, men en liter kaffi inneholder 1000 milligram koffein. Så vist du er ute etter å tjene penger, drikk kaffi! Endret 16. oktober 2012 av Dipol Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 Må drikke ekstreme mengder før det blir lakserende. En liter energidrikk inneholder 320 milligram koffein, men en liter kaffi inneholder 1000 milligram koffein. Så vist du er ute etter å tjene penger, drikk kaffi! jeg drikker kaffen min køl svart, så ekstreme mengder trenger jeg ikke og drikke. holder med 1.5 liter, så sitter jeg på skåla. jeg foretrekker og tisse framfor nummer 2 selv om det er digg en gang i blant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå